Gå til innhold

Faen! Jeg blir bare mer og mer «obsessed» på den flotte kvinnekroppen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, 34, år. Sammen med samboer på 15.året. Har alltid trodd jeg er heterofil. Jeg INNSER at den feminine, flotte kvinnekroppen er DEFINITIVT mer sexy. Jeg skulle gjerne hatt sex med en dame… men det er jo for sent, min samboer ville sett på det som utroskap. 
Jeg vokste opp i en strengt religiøs familie, så jeg har nok holdt dette undertrykket… 

Jeg lengter etter å ta på en dame, sånn ORDENTLIG! Det er jo ikke akkurat det samme å ta på seg selv 😅 

Anonymkode: da32a...e1f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg at fysisk attraktive trente og spretne kvinnekropper er flotte. 

Anonymkode: 3fddf...e7b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Poenget til TS er at hun finner kvinner mer seksuelt attraktive enn menn. At hun har innsett at hun foretrekker det feminine fremfor det maskuline.

TS; ønsker du å bevare forholdet til samboeren din eller å bryte ut? Og dersom dere er sammen på 15. året; hvorfor i all verden er dere ikke gifte eller foreldre med barn på 8-10 år? Dette du foretrekker kvinner er kanskje noe du har visst veldig, veldig lenge? 😬😕

Anonymkode: 91f21...8dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Poenget til TS er at hun finner kvinner mer seksuelt attraktive enn menn. At hun har innsett at hun foretrekker det feminine fremfor det maskuline.

TS; ønsker du å bevare forholdet til samboeren din eller å bryte ut? Og dersom dere er sammen på 15. året; hvorfor i all verden er dere ikke gifte eller foreldre med barn på 8-10 år? Dette du foretrekker kvinner er kanskje noe du har visst veldig, veldig lenge? 😬😕

Anonymkode: 91f21...8dc

Vi har 2 barn, faktisk. Jeg har nok sett på kvinnekropper i mange år, men tolket det mer dithen at jeg ville sett sånn ut selv. Nå har jeg innsett at det er mye mer enn det… 

Å bryte ut er uaktuelt. Jeg er svært glad i min samboer, og tenner på et vis på han også. Men det bygger seg mer og mer opp en lengsel.. hadde jeg bare skjønt det før… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For min del trenger de ikke være så enormt trente (men gjerne normalvektige og litt trente), bare frodige og feminine damer 🥰 jeg liker former!! 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nesten sånn at jeg kunne sagt det selv. Har de siste årene utviklet et behov for å få utforske andre kropper, både menn og kvinner. Jeg «sliter» nok mest med å ha vært i forhold siden jeg var 15 år og føler jeg «mangler» erfaring. Det jeg aller helst ville gjort er å få utforske en kvinnes kropp, blitt kjent med hennes punkter/lyster/behov. Å slikke en dame står høyt på ønskelisten. Er gift og veldig fornøyd med ekteskapet mitt, 2 barn. Har luftet tanken på dette med min mann. Han er noe sjokkert, men har sagt at det er greit for han om jeg finner en dame å finne ut av kroppslige ting med. Han har mer trøbbel med en mann, men kanskje en gang i fremtiden. Jeg sjekket nylig en seksuell kontaktannonse-plass, veldig lite respons der par søker kvinne eller kvinne søker kvinne. Leste en artikkel om at kvinner som «bare vil leke» er sjelden vare, søren og tenkte jeg. Jaja, blir vel bare med tanken, men gøy å fantasere da. 
K33

Anonymkode: ea924...890

• Liker 2
Skrevet

Det er jo trist om du skal gå gjennom livet uten å få kjent på dette, tror det er sunt å ta noen sjanser og få oppleve hva verden har å tilby. Sett farge på hverdagen. 

Finn deg en dame i samme situasjon og lek i skjul.

Skrevet

Skjønner jeg godt. Kvinnekroppen er fantastisk vakker på mange forskjellige måter. Det er lett å bli begeistret av noe så flott. 

Trasig at du ikke får oppleve det du også, nå når du har innsett dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! 
Jeg tenker jeg ikke kan gå bak min samboers rygg å utforske noe…

så hvordan få det «ut av systemet»? 

TS

Skrevet

Har du snakket med din samboer om dette?

Jeg gjorde det, med min mann, hvor vi begge kom fra strenge religiøse familier. 

Kort fortalt så var det helt i orden at jeg fant ut av disse følelsene. Og nå er jeg skilt, flyttet, og har dame som samboer. Min eksmann og jeg hadde veldig god kommunikasjon gjennom det hele, så vi har klart å forbli gode venner. Sender meldinger flere ganger i uken, og han har vært her og besøkt meg et par ganger 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tilbakemeldinger! 
Jeg tenker jeg ikke kan gå bak min samboers rygg å utforske noe…

så hvordan få det «ut av systemet»? 

TS

Snakk med han?

Anonymkode: 21ff8...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, anser meg selv som heterofil, har kun hatt mannlige kjærester/samboer, og da gjerne en mannemann 🥰 Elsker skuldre, gi blowjobs, kline med en mann med skjegg som viser med hele seg at han vil være med nettopp meg. Elsker å ligge inntil han og puse med hårene på brystkassen hans og magen. 

MEN, jeg har også hatt sex med kvinner når jeg ikke har vært i forhold. Det tenner meg noe voldsomt. Orgasmene er amazing, og jeg liker den myyyyke kvinnekroppen med fyldige bryst jeg kan slikke, suge, småbite på. Langt hår, pent smil, milde øyne, barbert, varm i huden, myk... 

Men jeg blir ikke forelsket i kvinner. Jeg vil ikke våkne opp hver morgen med en kvinne. Jeg vil ikke møte livets opp og nedturer med en kvinne. Jeg vil ikke være forelder med en kvinne. 

Jeg vil ha sex en gang i ny og ne med en kvinne. 

Hva med trekant? Mannen din hadde sikkert digget det?

Jeg elsker min for høyt til å ville dele han. Men om han vil se på meg og en dame ha sex og kun utføre onani på seg selv, så kunne jeg vurdert det 😇

Anonymkode: 05fa3...2e4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å tenke på det på samme måten som med alle de menn du ikke kan ha sex med siden du er i forhold? At gruppen mennesker du mentalt avviser bare er blitt litt større? 

Uansett tror jeg det kan være fint å dele dette med mannen din. Med mindre han er ekstremt usikker på seg selv, vil han nok sette pris på at du deler følelsene dine med ham. Ikke legg det frem som en trussel, eller gi inntrykk av at du vil teste det ut (at han føler du presser for å få være utro), bare ha en nær og åpen samtale om følelsene. 
Kanskje får du aldri oppleve det, og det er synd, men samtidig er det noe du må veie opp mot hvor viktig forholdet ditt er. Så lenge det ikke er viktig nok til å ofre mannen, må du nok bare akseptere at det må forbli en fantasi og en lengsel. Å få det ut av systemet tror jeg er umulig, det kommer nok til å ligge der og murre. 

Anonymkode: 0ca0d...bf2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 22.51):

Nesten sånn at jeg kunne sagt det selv. Har de siste årene utviklet et behov for å få utforske andre kropper, både menn og kvinner. Jeg «sliter» nok mest med å ha vært i forhold siden jeg var 15 år og føler jeg «mangler» erfaring. Det jeg aller helst ville gjort er å få utforske en kvinnes kropp, blitt kjent med hennes punkter/lyster/behov. Å slikke en dame står høyt på ønskelisten. Er gift og veldig fornøyd med ekteskapet mitt, 2 barn. Har luftet tanken på dette med min mann. Han er noe sjokkert, men har sagt at det er greit for han om jeg finner en dame å finne ut av kroppslige ting med. Han har mer trøbbel med en mann, men kanskje en gang i fremtiden. Jeg sjekket nylig en seksuell kontaktannonse-plass, veldig lite respons der par søker kvinne eller kvinne søker kvinne. Leste en artikkel om at kvinner som «bare vil leke» er sjelden vare, søren og tenkte jeg. Jaja, blir vel bare med tanken, men gøy å fantasere da. 
K33

Du får teame opp med trådstarter så kanskje dere finner ut av det

Anonymkode: 20ef4...7a8

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 22.51):

K33

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Føler det hele er håpløst, virker umulig å finne likesinnede damer noe sted.. 

Skrevet

Du kan lufte ideen om en trekant med mannen din og en annen dame, om det er noe du hadde vært komfortabel med.

Anonymkode: 039a2...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...