AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg trenger noen oppløftende historier. Er en mann i slutten av 30-årene og jeg tror at toget har gått for meg. Anonymkode: 778bf...c9c 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Hm, bare prata med noen på nett og så møttes vi og det er 4 år sia 😊 Anonymkode: 19fd3...a66 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 På jobb/ felles hobby Anonymkode: b6f3d...712 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Folk møter hverandre i 50,60 års alderen også. Jeg er selv bikket 40 og gir aldri opp kjærligheten. Jeg kan lett date noen på din alder og vet den neste kommer til å bli heldig. Det finnes mange av oss faktisk☺️ Anonymkode: 00e68...a69 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 En barndomsvenn som jeg gjenoppdaget i voksen alder 🥰 Anonymkode: 0d99c...673 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Ble kjent via nettdating. Dette var nettdatingens begynnelse. Først kontakt via chat, så telefonsamtaler før vi til slutt møttes. Over 20 år siden nå. Anonymkode: 7fe8e...b96 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 Fant min sjelevenn og store kjærlighet på «møteplassen.no» (ja, det er faktisk mulig). Begge 37 år med barn fra tidligere forhold. Det sa bare pang og nå er vi samboere. Anonymkode: 32a2b...2ae 1
SPOCA Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 Via Tinder. Hadde en date, som varte i 12 timer, en date to dager etter og på tredje date, dvs tre dager etter første date visste jeg at han var drømmemannen. Vi prøver på barn og skal gifte oss til neste år. 3 4
Roci Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 (endret) Gjennom felles venner, men vi har visst om hverandre siden vi var barn. Jeg var 47 og han 43 da vi ble sammen🙂 Det er nå snart seks år siden, og det blir bare bedre og bedre❤️ Endret 5. august 2023 av Roci 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 Jeg møtte mannen min da jeg var 39 via nettside (sukker). Jeg var egentlig bare ute etter en elsker og venn, men falt pladask og giftet meg med han ❤️ Anonymkode: 24f87...645 1 1
Blåjojo Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 Via Tinder for 6 år siden. Jeg var 42 og han er 5 år yngre. Vært gift i snart et år.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 Gjennom idretten til barna våre. Da var jeg 37. Anonymkode: 22179...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trenger noen oppløftende historier. Er en mann i slutten av 30-årene og jeg tror at toget har gått for meg. Anonymkode: 778bf...c9c Jeg var 40 år og trente på et et fysikalsk treningssenter etter en bilulykke. Ble rett og slett sjekket opp av en fyr som var der for å trene opp et leddbånd i kneet etter et uhell. Vi møtte på hverandre to-tre dager i uken, pratet sammen, flørtet og til slutt inviterte han meg til å bli med på en kafé, jeg sa ja og etter en stund ble vi kjærester. Anonymkode: 43452...b31 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #15 Skrevet 6. august 2023 Møtte ham da jeg var 37 og det er nå 8 år og 2 barn siden☺️ Traff ham på byen. Etter konsert. Var på vei hjem ut døra og så møtte jeg på en kompis som presenterte denne fyren for meg. Noe fikk meg til å bli litt til. Vi kom i prat og kjente på umiddelbar god kjemi. Så holdt vi kontakt i SoMe/messenger etter dette. Og avtalte til slutt å treffes. Full klaff. Han viste seg å være mannen jeg hadde gitt opp å tro fantes🥰 Anonymkode: ddddc...da3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 Møttes på jobb. Vi hadde vært i hverandres periferi i mange år fordi vi jobbet i samme bransje og i en periode på samme sted. Vi hadde litt sånn avstands-crush på hverandre (uten å vite at det var gjensidig), men det var ikke noe vi tenkte veldig mye over og vi hadde ikke noe særlig med hverandre å gjøre. Han var også gift den gang, og jeg hadde kjæreste første gang vi møttes. Men så, en vakker dag ørten år senere, så havnet vi igjen på samme arbeidsplass og da var begge single. Jeg klistret meg opp mot han på julebordet etter et par øl for mye and the rest is history som man sier. Så det kan være du allerede kjenner hun som blir din varige kjærlighet, en du har sett litt ekstra på og ikke er klar over at har tenkt tanken selv Anonymkode: 81298...ad7 1 1
fjær Skrevet 6. august 2023 #17 Skrevet 6. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Fant min sjelevenn og store kjærlighet på «møteplassen.no» (ja, det er faktisk mulig). Begge 37 år med barn fra tidligere forhold. Det sa bare pang og nå er vi samboere. Anonymkode: 32a2b...2ae Jeg og møtte min store kjærlighet der. Vi var begge over 40. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 Vi møttes via felles venner på en konsert. Lynet slo ned for oss begge og vi visste umiddelbart at det var noe mellom oss som vi ikke kunne kontrollere eller velge bort. Vi hadde møttes et par ganger før for 18 år siden, og hatt 5 minutter klining etter et vors tidlig i 20-årene. Vi gikk på byen etter konserten i en stor gjeng og vi to har holdt sammen siden. Vi kysset denne kvelden, satt sammen, holdt hender, kjøpte drikke til hverandre. Og har snakket sammen hver eneste dag siden ❤️ Vi er kjærester og når vi ble spurt om dato for når vi ble sammen så svarte vi den dagen vi tok opp temaet og definerte oss, men så på hverandre og sa vel ganske samtidig at den egentlige datoen er konserten for vi begge visste da at det var oss ❤️ Anonymkode: d329a...975 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #19 Skrevet 6. august 2023 For kvinner regner jeg vel med at det er fordi de ikke vil ende opp som enslig resten av livet. Så mange klamrer seg fast i det som dukker opp. Gjelder nok mange menn også av midt på treet sorten. Anonymkode: f1927...487 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Skrevet 6. august 2023 Fint å lese gir meg (kvinne 35)litt håp. Jeg fant min store kjærlighet da jeg var 16,samboerskap og barn ble det ut av det og vi trodde nok begge at dette var livet ut. Det ble det ikke...men likevel gode år og ett barn som sånn sett faktisk er mitt ekte livs kjærlighet om man ser filosofisk på det❤️men nå flytter han snart ut av redet ..etter samboerskapet har jeg ikke klart ta til meg kjærlighet igjen. Men livet er jo fortsatt langt. Men jeg har jo innerst inne egentlig troen likevel ❤️har man klart å elske en gang klarer man vell det igjen? Min mormor fikk en kjæreste i 60 åra de levde sammen i 30 år til han døde ❤️et nydelig menneske. Deres kjærlighet har alltid gitt meg håp🤞❤️🥰 Anonymkode: 98749...395 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå