AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Har et noise cancelling headset fra Sony, kjøpt i 2018 tror jeg. Brukt ca tre ganger, så ikke akkurat utslitt 😄 Skulle bruke det i går, men det kommer bare musikk fra venstre øre. Når jeg trykker på en knapp som regulerer lyddemping eller ambience så kommer det imidlertid lyd også fra høyre øre når den kvinnestemmen prater. Noen som skjønner hva som kan være galt da? Er det bare ødelagt? Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg har ikke samme type, men har opplevd det om de begynner å bli utladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 visp skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke samme type, men har opplevd det om de begynner å bli utladet. Takk for tips, jeg tenkte og på det så jeg ladet dem i går uten hell 😕 Merkelige greier. Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tips, jeg tenkte og på det så jeg ladet dem i går uten hell 😕 Merkelige greier. Anonymkode: eaeb3...d2f Da ville jeg prøvd å koble de fra og til igjen. Veldig irriterende i allefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. august 2023 #5 Del Skrevet 7. august 2023 Om de er brukt 3 ganger på 5 år ville jeg vurdert å laste ned appen som følger med headsetet og oppdatert programvaren. Antagelig er det noe krøll med en codec og kommunikasjonen mellom telefon og headset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Del Skrevet 7. august 2023 Prøv å plugge i en kabel og se om det fungerer ok da. Anonymkode: b38ea...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Del Skrevet 7. august 2023 newman01 skrev (8 timer siden): Om de er brukt 3 ganger på 5 år ville jeg vurdert å laste ned appen som følger med headsetet og oppdatert programvaren. Antagelig er det noe krøll med en codec og kommunikasjonen mellom telefon og headset. Pleier det å følge med en app? 🤔 Må sjekke 😊 Men det er ikke bluetooth altså, skulle skrevet det i HI. Mulig det bare gjelder bluetooth-headset. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøv å plugge i en kabel og se om det fungerer ok da. Anonymkode: b38ea...825 Det er et headset med kabel 😕 -TS Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 8. august 2023 #8 Del Skrevet 8. august 2023 Finnes det et headset med støydemping som ikke er trådløst? Ja, om det er kablet er det kanskje noe galt med kabelen. Hvor mye rusk har du nedi 3,5mm porten i telefonen din? Mulig det er så mye støv at det ikke blir skikkelig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #9 Del Skrevet 8. august 2023 newman01 skrev (1 time siden): Finnes det et headset med støydemping som ikke er trådløst? Ja, om det er kablet er det kanskje noe galt med kabelen. Hvor mye rusk har du nedi 3,5mm porten i telefonen din? Mulig det er så mye støv at det ikke blir skikkelig kontakt. Hm, jeg trodde det? Som nevnt bare brukt det et par ganger, mulig det er trådløst. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Jeg får kontakt med andre headset, så rart om det er rusk. Det er sikkert noe galt med det, typisk meg å få feilvare. Men takk for svar Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Del Skrevet 8. august 2023 Men er det ikke rart at det kommer lyd når man slår av og på støyredusering osv? Da skulle det jo kommet lyd fra musikk og? Det er liksom det jeg ikke skjønner. -TS Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 8. august 2023 #11 Del Skrevet 8. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men er det ikke rart at det kommer lyd når man slår av og på støyredusering osv? Da skulle det jo kommet lyd fra musikk og? Det er liksom det jeg ikke skjønner. -TS Anonymkode: eaeb3...d2f Om det er liv i begge høyttalerne bortsett fra når du spiller musikk er det stooor sannsynlighet for at det er noe galt med kabelen som forbinder telefonen til hodetelefonen. Stemmen du hører sitter i elektronikken i hodetelefonen. Bytt kabel, se om det er støv i 3,5mm porten (både på telefonen og på headsetet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #12 Del Skrevet 8. august 2023 newman01 skrev (14 minutter siden): Om det er liv i begge høyttalerne bortsett fra når du spiller musikk er det stooor sannsynlighet for at det er noe galt med kabelen som forbinder telefonen til hodetelefonen. Stemmen du hører sitter i elektronikken i hodetelefonen. Bytt kabel, se om det er støv i 3,5mm porten (både på telefonen og på headsetet). Takk, det er absolutt verdt et forsøk 😃 -TS Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #13 Del Skrevet 8. august 2023 @newman01 Takk, det er trådløst og det virker! Jeg var så sikker på at det ikke var Bluetooth, for symbolet er bittelite og det er ikke noen egen Bluetooth-knapp. Og det er vilt lite intuitivt, jeg måtte holde inn power-knappen i 7 sekunder før den prøvde å koble til telefonen. Jeg prøvde jo dette først, men når stemmen sier "Power off!" før de 7 sekundene er gått så er instinktet mitt å gi opp og ikke fortsette å holde inn knappen 🤦♀️ For et opplegg. Aner ikke om kabelen virker, skal prøve den på en laptop senere. Men det er ikke noen krise. Hadde det ikke vært for hjelpen her hadde det gått i søpla, tusen tusen takk ❤️ Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. august 2023 #14 Del Skrevet 9. august 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: @newman01 Takk, det er trådløst og det virker! Jeg var så sikker på at det ikke var Bluetooth, for symbolet er bittelite og det er ikke noen egen Bluetooth-knapp. Og det er vilt lite intuitivt, jeg måtte holde inn power-knappen i 7 sekunder før den prøvde å koble til telefonen. Jeg prøvde jo dette først, men når stemmen sier "Power off!" før de 7 sekundene er gått så er instinktet mitt å gi opp og ikke fortsette å holde inn knappen 🤦♀️ For et opplegg. Aner ikke om kabelen virker, skal prøve den på en laptop senere. Men det er ikke noen krise. Hadde det ikke vært for hjelpen her hadde det gått i søpla, tusen tusen takk ❤️ Anonymkode: eaeb3...d2f Du veit at alle elektriske duppedingser har et modellnavn, som regel ganske godt synlig. Søker du opp det modellnavnet på google vil du finne manualen, og der kan det stå ganske masse nyttig. Vil forresten anbefale deg å laste ned Sony sin Headphones app for å sjekke om det har kommet noen nye oppdateringer siste 5 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Del Skrevet 9. august 2023 newman01 skrev (2 timer siden): Du veit at alle elektriske duppedingser har et modellnavn, som regel ganske godt synlig. Søker du opp det modellnavnet på google vil du finne manualen, og der kan det stå ganske masse nyttig. Vil forresten anbefale deg å laste ned Sony sin Headphones app for å sjekke om det har kommet noen nye oppdateringer siste 5 årene Ja, det var sånn jeg oppdaget at jeg måtte holde inn knappen i 7 sekunder 😊 Men som nevnt var jeg så sikker på at det ikke var et trådløst headset og kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle få det til å virke ved å trykke på knappene 😄 Skal sjekke appen 😊 Anonymkode: eaeb3...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå