AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg er førstegangsgravid og planlegger innkjøp av utstyr som vognpose og bilstolpose. hvilke merker og modeller kan anbefales? ❤️ Anonymkode: 2dbce...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Easygrow vognpose! Bilpose har jeg aldri hatt. Anonymkode: 50509...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 Både Voksi og Easygrow er gode merker på vognposer. Vi har brukt den tjukke til Easygrow på vinteren og en tynn fra Voksi på høst og vår. Bilstolpose er en sånn "fancy" ting man egentlig ikke trenger. Det er normalt sett ikke iskaldt i en bil. Man kler barnet i ull og legger ullpledd over. Vi har aldri hatt bilstolpose. Anonymkode: e454f...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Easygrow Nature hvis du skal ha vinterpose. Bilstolpose Voksi Anonymkode: e54d7...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Aldri hatt bruk for bilstolpose. Brukt teppe. Ville valgt en vognpose med glidelås midt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både Voksi og Easygrow er gode merker på vognposer. Vi har brukt den tjukke til Easygrow på vinteren og en tynn fra Voksi på høst og vår. Bilstolpose er en sånn "fancy" ting man egentlig ikke trenger. Det er normalt sett ikke iskaldt i en bil. Man kler barnet i ull og legger ullpledd over. Vi har aldri hatt bilstolpose. Anonymkode: e454f...2a3 Når det er -30 så er det ganske kaldt i bilen😅 Her måtte vi ha bilstolpose. Barn skal dessuten ha minst mulig klær på seg i en bilstol, så derfor lurt å ha bilstolpose. Anonymkode: e54d7...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 Vi syntes bilstolpose var fint Kjøpte en fra Reflex. Anonymkode: 58988...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Del Skrevet 5. august 2023 Vi kjøpte billig voksi fra Finn 😊 Anonymkode: 575f8...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Del Skrevet 5. august 2023 Vi kjøpte bilstolpose fra reflex. Den syns jeg var helt gull for desemberbabyen vår! Her blir det bikkjekaldt, så da slapp jeg å tenke på å måtte få på noe tykkere klær før vi tok en nyfødt ut av bilen. Vi tok bare med oss hele stolen uansett. Anonymkode: 8995a...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Del Skrevet 5. august 2023 Voksi move og voksi urban har vi vært veldig fornøyd med til våre barn. Anonymkode: fb54f...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 Vi har bilstolpose fra easygrow som vi bruker som vognpose også. Kjører ikke så mye, så tenkte det kunne være greit å ha en som kan brukes til begge deler. Baby er 4 mnd, fortsatt god plass i posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Både Voksi og Easygrow er gode merker på vognposer. Vi har brukt den tjukke til Easygrow på vinteren og en tynn fra Voksi på høst og vår. Bilstolpose er en sånn "fancy" ting man egentlig ikke trenger. Det er normalt sett ikke iskaldt i en bil. Man kler barnet i ull og legger ullpledd over. Vi har aldri hatt bilstolpose. Anonymkode: e454f...2a3 Bilstolpose var en av de smarteste tingene jeg kjøpte. Kledde babyen i ull fra topp til tå, satte han rett i bilsetet inne og trakk igjen posen før jeg bar setet direkte ut i bilen. Det var så deilig å slippe yttertøy, pledd, kaldt sete og styret med å sette barnet i sete inni bilen. Anonymkode: 9e87a...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bilstolpose var en av de smarteste tingene jeg kjøpte. Kledde babyen i ull fra topp til tå, satte han rett i bilsetet inne og trakk igjen posen før jeg bar setet direkte ut i bilen. Det var så deilig å slippe yttertøy, pledd, kaldt sete og styret med å sette barnet i sete inni bilen. Anonymkode: 9e87a...0cd Samme her. Et av de beste kjøpene vi gjorde Anonymkode: 8995a...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bilstolpose var en av de smarteste tingene jeg kjøpte. Kledde babyen i ull fra topp til tå, satte han rett i bilsetet inne og trakk igjen posen før jeg bar setet direkte ut i bilen. Det var så deilig å slippe yttertøy, pledd, kaldt sete og styret med å sette barnet i sete inni bilen. Anonymkode: 9e87a...0cd Enig. Det kommer jo selvfølgelig an på sesong og hvor man bor, jeg fikk oktoberbaby i finnmark, så den posen var uunnværlig! Anonymkode: 62b15...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jans Skrevet 6. august 2023 #15 Del Skrevet 6. august 2023 Her brukte vi Voksi pose på førstefødte. Nummer 2 kommer nå i oktober og blir nok å bruke samme type, bor sør i landet så bilpose er nok ukjent her (bruker tepper), samt har alltid forvarmet bilen før vi setter oss inn. Voksi posen vi har ser fortsatt ut som ny, så kvaliteten er det ingenting å si på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Del Skrevet 6. august 2023 Hadde bilstolpose til nr 2. Da bodde vi på en kald plass og hadde uisolert garasje og den var derfor veldig kjekk så lenge vi kun skulle kjøre på turer som var så korte at bilen ikke rakk å varme seg opp. Skulle vi kjøre lengre, derimot, så ble ungen GLOVARM på sidene og på ryggen. Skikkelig svett. Så vi måtte bare slutte å bruke den, og la heller over et tykt ullpledd som vi kunne ta av når bilen ble varm. Denne gangen med nr 3 har vi bilen i oppvarmet garasje og bilstolpose har ikke vært et tema. Bruker bare teppe. Anonymkode: fb70b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #17 Del Skrevet 6. august 2023 Vi har Easygrow Lyng og Easygrow Nature og har vært fornøyd med begge. Ikke testet Voksi men jeg personlig likte å ha 1 glidlås. Vet mange liker 2. Bilstolpose trengte ikke vi. Det er nok genialt om du trenger det men se an behovet ditt Vi bor i Oslo, fødte i midten av februar så kort igjen av vinteren. Vi har garasje vi kan gå ned i direkte fra leiligheten, og elbil som kan varmes opp fra telefonen før man kommer til bilen. De veldig få gangene vi bar bilstolen mellom bil og andre folks hus på vinter la vi pledd over bare. Eller vi tok baby ut av bilstol inni bilen og surret inn i pledd eller tok på klær før vi gikk inn. Anonymkode: 35e8a...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå