Gå til innhold

Viss du kunne ignorert et tema eller en tråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her på kg, hva ville det vært?

(Ja vi kan ignorere underforum men tenker mer spesifikke tema eller tråder)

Anonymkode: 70a0f...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Penis , rumpe og fitte tråder.

Anonymkode: 956c5...264

• Liker 6
Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å ignorere aborttråder, men klarer ikke. Ellers så tror jeg det er borderline-tråder jeg holder meg unna, vært litt i dem, men det er så mye mksinformasjon og fordommer at jeg holder meg unna

Skrevet (endret)

Nedtelling til jul eller hva den nå enn heter... Ting som har med jul å gjøre om sommeren eller når det ikke er jul.

Fise trådene, de dukker jo opp overalt på kropp og helse, vennskap, overalt.. 

Helseangst- jeg er sikker på at jeg så en grønn flekk på haken, kan det være kreft?

" det er sikkert bare en kvise"

-Ja men kan det være kreft?

Er vel stort sett de jeg kan irritere meg over i det siste, og ville satt på ignorer knappen om jeg kunne men det går bra :jepp:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rubbel og bit som har med Rampelys å gjøre. 

Det er jo temmelig patetisk med folk som leser hver eneste bokstav de kommer over angående patetiske rosa-bloggere. Deretter velger de tydeligvis å komme hit til Kvinneguiden, bare for å sutre og klage over de samme rosa-bloggerne.

Hvor innholdsløse liv må folk her inne egentlig ha, dersom lesing av slikt søppel, og deretter diskutere i all evighet her inne, angående dette søppelet??    

Anonymkode: 312a4...69c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Rubbel og bit som har med Rampelys å gjøre. 

Det er jo temmelig patetisk med folk som leser hver eneste bokstav de kommer over angående patetiske rosa-bloggere. Deretter velger de tydeligvis å komme hit til Kvinneguiden, bare for å sutre og klage over de samme rosa-bloggerne.

Hvor innholdsløse liv må folk her inne egentlig ha, dersom lesing av slikt søppel, og deretter diskutere i all evighet her inne, angående dette søppelet??    

Anonymkode: 312a4...69c

Du har et poeng, det virker som om noen bare leser for å slenge dritt og så finne et slags fellesskap på forumet sammen med andre som slenger dritt. Samtidig er det jo noen få som kommer med saklig kritikk, og det er jo viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært alle tråder som hører under seksualitetsforumet, eller som har ekle titler som kunne antyde det.

Anonymkode: 6f027...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle "runketrådene", og de som blir utnyttet der. Jeg har selvfølgelig sperret seksualforumet, der 90% er slike. Men det er stadig noen kreative, under alt fra kropp og helse, til samliv. Og outer jeg dem blir jeg moderert for å anklage noen for trolling. 

Anonymkode: 53b77...728

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner å bli lei av den/de som er så sjukt opptatt av fising. Er på et ekstremt lavpanna nivå. Om det er en seksuell kink for deg så lag en skikkelig tråd om det i stedet for disse umodne runke-fise-trådrne.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fise trådene er jeg enig i

AnonymBruker
Skrevet

Alt under seksualitet og singelliv, jeg et ufrivillig singel i ufrivillig sølibat og det er kjipt!

Anonymkode: 6e002...22e

• Liker 1
Skrevet
skreppamedleppa skrev (23 timer siden):

Nedtelling til jul eller hva den nå enn heter... Ting som har med jul å gjøre om sommeren eller når det ikke er jul.

Fise trådene, de dukker jo opp overalt på kropp og helse, vennskap, overalt.. 

Helseangst- jeg er sikker på at jeg så en grønn flekk på haken, kan det være kreft?

" det er sikkert bare en kvise"

-Ja men kan det være kreft?

Er vel stort sett de jeg kan irritere meg over i det siste, og ville satt på ignorer knappen om jeg kunne men det går bra :jepp:

Macro skrev (9 timer siden):

Jeg begynner å bli lei av den/de som er så sjukt opptatt av fising. Er på et ekstremt lavpanna nivå. Om det er en seksuell kink for deg så lag en skikkelig tråd om det i stedet for disse umodne runke-fise-trådrne.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fisetrådene er jo så koselige og artige 🥰😆

Skrevet
Topsi skrev (5 minutter siden):

Like koselig som migrene. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Synes faktisk det er en funksjon som forumet burde ha hatt. Altså ignorere underforum og/eller tråder. 

Ikke alt er like interessant for alle, og folk ønsker selvfølgelig å diskutere ting andre ikke liker. Noen underforum og/eller tråder kan faktisk trigge andre på en eller annen måte.

Forumet hadde blitt mer interessant hvis trådene du faktisk ønsker å lese/delta i kommer mer frem, og trådene du ikke ønsker å lese/delta i forsvinner.

Det er flere underforum jeg kunne tenkt meg å skjule. Blant annet på sosial prat, graviditet og rampelys. 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Topsi skrev (9 minutter siden):

Jojo smaken er som baken. Jeg klarer fint å styre min begeistring for både den type kink, den type humor og den type tråder. Nå en blar frem tråder fra 2012 for å diskutere det temaet så gjør jeg meg noen tanker, spesielt når det blir så barnslig over flere ulike underforum. Det er tråder jeg ilikhet med de andre jeg nevner fint ignoreres av meg. Tåpelige tråder 

Vil legge til alle sånne harry tråder, er en stund siden nå * er det harry å gå med briller? *Er det harry å bruke paraply? (det byttes litt, fising, uføre hat og harry tråder, nå er det vist det første som virker å være aktuelt) 

Endret av skreppamedleppa
Gjest Elooon
Skrevet

Ingen. Hvorfor skulle jeg det?

Jeg lar bare være å gå innpå å lese tråder jeg ikke er interessert i å lese.

Gjest Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva? Hvorfor har ikke jeg fått med meg noen fisetråder?😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Her på kg, hva ville det vært?

(Ja vi kan ignorere underforum men tenker mer spesifikke tema eller tråder)

seksual forumet. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig å ignorere alle temaer og tråd her inne. 

Anonymkode: 5afae...587

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fise, og vulgære sextråder ligger jeg unna. Jeg har skrevet i en fisetråd en gang, men det var bare for å vise min asvky🤨

Dessuten; sånne desperate folk som skriver om Tinder, og lurer på hva den som har svart tenker når den ikke svarer lenger...

Anonymkode: 98495...1e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...