Gå til innhold

Menn på Tinder på 45+, stor konkurranse om de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et godt øye til en bekjent mann på Tinder. Han er 45, ca. 189 høy, fin kropp med litt ekstra kg, men ikke overvektig. Han ser kjekk ut. Han har en jobb som ikke er akademiker, men ganske maskulint yrke. Han har bra personlighet, og er hyggelig. Så jeg tenker litt sånn, han har bra personlighet, er høy og kjekk, da får jeg vel mye konkurranse om han? 🙈 Selv er jeg dame på 37.  

Så tenkte å spørre dere menn på ca. 45 som er litt samme type, kjekke og holder dere godt. Renner det inn masse likes på Tinder hos dere? 🙈

Anonymkode: e58ea...f5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: dd086...a62

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da jeg var på Tinder fikk jeg typisk 2-3 likes i måneden.

Anonymkode: 7888e...820

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, da jeg var på Tinder fikk jeg typisk 2-3 likes i måneden.

Anonymkode: 7888e...820

OK, det kan love godt for meg 😊 Han jeg liker er tilfeldigvis skallet. Vet kvinner har litt delte meninger om menn som er skallet. Men perdonlighet, sjarm og kjemi er viktigst. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Menn må stort sett jobbe for saken i dating-apper mens kvinner oversvømmes av tilbud.

2-3 i mnd hørtes lite ut. Jeg er rett over i alder og hvis jeg tar vekk utlendingene, så har jeg 2-3 i uka, tenker jeg. Noen av dem er veldig flotte, bare med andre interesser, og jeg har ikke lyst å date nå. Jeg er ganske average. Ville gitt meg selv 5-7 et sted på den latterlige skalaen. 

De mennene som er mer fotogene på dating-app får nok en del mer. Noen sier at de beste 5% får omtrent all trafikken. 

Det er bare å gønne på. Det handler ikke om antall konkurrenter, men om kvalitet og match. 

Anonymkode: 15059...ef2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høy, kraftig bygd og håndverker (eller lignende) er veldig sånn som alle vil ha da. Det er likegyldig hva menn flest får av likes, dette høres ikke ut som gjennomsnittsmannen.

Anonymkode: 4658f...566

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høy, kraftig bygd og håndverker (eller lignende) er veldig sånn som alle vil ha da. Det er likegyldig hva menn flest får av likes, dette høres ikke ut som gjennomsnittsmannen.

Ja, høres kjekk ut.

Men prøv deg ts 😊 Kanskje er det flere etter han, men du høres for interisert ut til at det går greit for deg å la være. 

Anonymkode: 588d8...6f9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, synes han er kjekk. Aner ikke om skallet kan trekke litt ned 🙈 Tror egentlig ikke skallet trekker ned (bra for ham 😄).. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, høres kjekk ut.

Men prøv deg ts 😊 Kanskje er det flere etter han, men du høres for interisert ut til at det går greit for deg å la være. 

Anonymkode: 588d8...6f9

Ja, enig i det. Jeg bør ta sjansen 🤔

Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, synes han er kjekk. Aner ikke om skallet kan trekke litt ned 🙈 Tror egentlig ikke skallet trekker ned (bra for ham 😄).. 

TS

Det gjør nok ikke det nei, men du får prøve 😄

Det er nok mange som lurer seg selv ved å tro at man er unik fordi man liker menn "med noen kg ekstra" og at man ikke bryr seg om at menn er skallet. Hadde du likt lave, tynne menn hadde du vært unik og kunne velge og vrake.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør nok ikke det nei, men du får prøve 😄

Det er nok mange som lurer seg selv ved å tro at man er unik fordi man liker menn "med noen kg ekstra" og at man ikke bryr seg om at menn er skallet. Hadde du likt lave, tynne menn hadde du vært unik og kunne velge og vrake.

Man taper ikke på å prøve 😅 

Ser den. Når det er sagt, så er det ikke sikkert at menn som et lave er interessert i å date meg som er 172 høy.. Ikke alle menn liker at dsma er like høy eller høyere.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så på Tinder er det høyde og kroppsfasong som først og fremst fanger interessen til oss damene? En bonus om han er ansiktskjekk og har litt interessante interesser. Så, det at han er skallet og har noen få kilo ekstra er bare positivt vil jeg tro 😉 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden sveiper du han ikke bare til høyre og ser om du får match med han hvis du er interessert? Det er utrolig forskjellig hva menn og kvinner liker og ser etter, så det er umulig å vite om han er populær eller ikke. Og uansett om han er populær eller ikke så vet vi heller ikke hvilken type damer HAN liker, og om du i tilfelle er innen for det. Det er bare en måte å finne ut det på, og det er å ta kontakt. 

Anonymkode: 8c9bc...385

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymkode: dd086...a62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 18.00):

Jeg har et godt øye til en bekjent mann på Tinder. Han er 45, ca. 189 høy, fin kropp med litt ekstra kg, men ikke overvektig. Han ser kjekk ut. Han har en jobb som ikke er akademiker, men ganske maskulint yrke. Han har bra personlighet, og er hyggelig. Så jeg tenker litt sånn, han har bra personlighet, er høy og kjekk, da får jeg vel mye konkurranse om han? 🙈 Selv er jeg dame på 37.  

Så tenkte å spørre dere menn på ca. 45 som er litt samme type, kjekke og holder dere godt. Renner det inn masse likes på Tinder hos dere? 🙈

Det første jeg la merke til var beskrivelsen 189, ekstra kg og ikke overvektig. Dersom du tar utgangspunkt i BMI kalkulatoren så er dette umulig å ha den høyden, ekstra kg og ikke være overvektig. Viser den kalkulatoren normalvektig her så er man helt klart undervektig.

Anonymkode: 5f3ba...136

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det første jeg la merke til var beskrivelsen 189, ekstra kg og ikke overvektig. Dersom du tar utgangspunkt i BMI kalkulatoren så er dette umulig å ha den høyden, ekstra kg og ikke være overvektig. Viser den kalkulatoren normalvektig her så er man helt klart undervektig.

Anonymkode: 5f3ba...136

OK, så han er vel litt overvektig. Men overhodet ikke så mye at han ser tjukk ut. Bare litt sånn kraftig, myk og god bamse-aktig ☺️

Ts 

Skrevet (endret)

Jeg har alltid hørt at ofte hos kvinner så renner likes inn, mens menn får færre. Men det er vel ikke alltid tilfelle. 

Endret av Eloise12345
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi er verdiløse menn.

Anonymkode: be146...c31

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 19.30):

TS

Er det negativt at mannen er skallet? Tydeligvis for deg altså, men jeg tror de fleste andre kvinner ikke bryr seg om det. 

Anonymkode: 9c178...042

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det negativt at mannen er skallet? Tydeligvis for deg altså, men jeg tror de fleste andre kvinner ikke bryr seg om det. 

Anonymkode: 9c178...042

Jeg tiltrekkes og tenner veldig på menn som er skallet. Men har lest her på KG at enkelte kvinner ikke tiltrekkes av det. Vi er forskjellige. 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...