AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Hvor ofte møtes dere, prater på telefon, sender snap, messenger osv? Anonymkode: ab702...c76
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Noen av de møter jeg uregelmessig av og til ofte av og til går det 2 månder mellom, noen ser jeg nesten hver uke. De jeg møter sjeldnere snakket jeg oftere med påå telefon eller melding. Anonymkode: caeab...bc0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Hun jeg har mest kontakt med i form av møter, treffer jeg hver eller annenhver uke, går det tre uker føles det lenge. Hun er lite på sosiale medier, hender det går noen meldinger for å avtale å møtes. Andre ser jeg kanskje hver tredje-fjerde uke. Noen oftere. Ei har jeg kontakt med på messenger/snap så og si daglig, men vi møtes nok kanskje annenhver mnd i snitt. Så veldig ulikt! Men jeg vil helst møte en eller flere venninner minst en gang i uka, et single og trenger litt sosial kontakt. Anonymkode: 70df0...e78
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Mine nærmeste treffer jeg som regel et par ganger i uken, som regel på trimtur eller noe med barna. Vi prøver også å ha en voksenkveld hver måned der vi besøker hverandre, og spiser eller har litt vin. Snap etc nesten daglig. Så har jeg andre venner som bor lenger borte, disse treffer jeg naturligvis sjeldnere, men snapper ganske ofte. Anonymkode: 272c7...cf3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Veldig forskjellig. Truffet 2 venninner denne uken, pluss prata på telefonen med ei, lenge, en dag. Det syns jeg er litt mye. Anonymkode: c78b8...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå