AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Greia er at hun kom på besøk til meg å hun hadde med hunden sin. Hunden hoppet rett opp i sofaen så jeg måtte si ifra at den fikk være på gulvet. Venninnen ble ganske sur og vi begynte å krangle. Til slutt tok hun med hunden sin og gikk. Fikk mld rett etter der hun sa at hun vurderer å kutte meg ut. Hva tenker dere om dette? Var jeg for streng? Har ingen dyr selv og vil ikke ha dyr i møblene. Anonymkode: 41b11...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Jeg tenker at det holder med å lage en trolletråd, hvor du i den andre tråden er hundeeier, er nok for i dag. Anonymkode: fd49f...998 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Det høres rart ut av venninna di å kreve at hunden skal få være i andres møbler. Den tåler fint å ligge på gulvet. Jeg har hund selv og ville aldri krevd noe sånt. Anonymkode: d06fb...0f4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker at det holder med å lage en trolletråd, hvor du i den andre tråden er hundeeier, er nok for i dag. Anonymkode: fd49f...998 Hva mener du med det? AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det høres rart ut av venninna di å kreve at hunden skal få være i andres møbler. Den tåler fint å ligge på gulvet. Jeg har hund selv og ville aldri krevd noe sånt. Anonymkode: d06fb...0f4 Ja ikke sant. Hva tenker du om at hun vurderer å kutte meg ut? Anonymkode: 41b11...ed4
Topsi Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Jeg tenker at to så like tråder her inne er troll
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva mener du med det? Ja ikke sant. Hva tenker du om at hun vurderer å kutte meg ut? Anonymkode: 41b11...ed4 At en trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at du har opprettet to tråder. Den ene tråden er du hundeeier, og her er du venninna. Anonymkode: fd49f...998 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå