'Lilly' Skrevet 3. november 2002 #1 Skrevet 3. november 2002 Har funnet frem til en hårfrisyre jeg så gjerne vil ha på bryllupsdagen min. Den er enkel, glatt og fin, men trenger mye hår. Jeg har ganske tykt halvlangt hår, men hvis jeg skal ha denne frisyren, ser det ut til at jeg må spe på litt... Hvor kan jeg få tak i slikt hår? Jeg skal ordne håret selv, skjønner dere... :-?
Løven Skrevet 3. november 2002 #2 Skrevet 3. november 2002 Håret ditt vokser nok litt fram til da, men det har du kanskje tatt med i beregningen. Vil tippe at en frisørsalong kan skaffe det for deg. Men hvorfor ikke velge en frisyre som du har nok hår til? Da er det jo deg, helt naturlig og ekte. Bare et synspunkt utenom spørsmålet..... :D
mizz-x Skrevet 3. november 2002 #3 Skrevet 3. november 2002 jeg hadde fått sydd på hår til min bryllupsdag. ble kjempefornøyd!!! du får vel tak i det hos frisører, glitter... kommer helt ann på åssen hår du vil ha! lykke til!
Furstina Skrevet 4. november 2002 #4 Skrevet 4. november 2002 Prata med en frisör om frisyren du vill ha. Hon/han kan antagligen hjälpa dig med extra hår som passar ditt hår i färg mm... lyssna även på frisören om hon kanske har tips om annan, liknande frisyr - de är ändå proffs på hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå