AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Menneskebæsj i naturen blir møtt med vemmelse, mens dyrebæsj ikke i nærheten av å være like ekkelt. Noen tar til med opp dyrebæsj med hendene og studerer det nøye og kanskje til og med leker litt med det. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 2e02b...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Det er selvsagt like ekkelt, men det forekommer vel sjeldnere at mennesker driter I naturen enn at dyrene gjør det, så en legger mer merke til det. Aldri har behov for å ta i dyredritt med hendene, er like skittent og skadelig som vår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 Møkk fra rovdyr er eklere enn møkk fra planteetere. Katt og hundemøkk anbefales ikke i kompost pga parasitter, mens sau og ku er grei skuring. Anonymkode: 4fc32...457 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg har hund og bor i by. Det å skrape blaut hundebæsj opp fra grøftekanten innimellom gresset er ikke alltid så lekkert. Men det er en del av pakken jeg gikk for. Anonymkode: 4fc32...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Møkk fra rovdyr er eklere enn møkk fra planteetere. Katt og hundemøkk anbefales ikke i kompost pga parasitter, mens sau og ku er grei skuring. Anonymkode: 4fc32...457 Hønsegjødsel er alfa og omega. Anonymkode: eaf4c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Leker med det Har en hund plukker en opp etter hunden, sånn er det, og har en innekatt må en tømme dokassen, sånn er det. Jeg kan absolutt være var på hundedriten til hunden min om den er syk f.eks, en kan få en del info om hunden reagerer på et bestemt type hundefor f.eks... De har ikke et språk hvor de kan si st det foret gir trøbbel for magen så da er en litt pliktig til å føle med som hundeeier. Vi mennesker slipper det med andre mennesker, men jeg vet at f.eks på sykehus og med eldre må en lære seg å takle og undersøke litt nøyere ekskrementer av nettopp dette. Det I mente har jeg selv aldri eller aldri observert noen leke med drit, verken hund, katt eller fugledrit (bortsett fra unger som kan synes bæsje humor er en god ting og er nyskjerrig på alt) Jeg synes hundedrit er en av de mindre sjarmerende greiene med å ha hund, men en del av pakken. Og jeg har mindre problemer med å plukke hundedrit enn menneskedrit ja helt klart. Jeg går mye i skog og lyng og ja om sommeren er det mange mennesker som gjør sitt fornødne uten spesielle hensyn til andre, (det verste var for 3-4 år siden da noen hadde drete midt i stien f.eks, men dette er jo mer spesielle folk, uten noen hensyn til andre. ) det er langt mer ekkelt å se enn å ta opp etter hunden med pose. Men det er langt fra å gjøre sin plikt som hundeeier, kontra å leke, ta i bæsjen uten pose osv som du skisserer i hi. Det har jeg aldri sett en eneste dyreeier ggjøre Endret 5. august 2023 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Del Skrevet 7. august 2023 Det er stor forskjell på rovdyrmøkk og gressetermøkk. Anonymkode: ddec7...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå