Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Noen som har prøvd?? Hva koster et par slike og ser man like bra med de på??
Gjest Gjest_shine21_* Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 jepp mange ganger, det koster ca 200 kr fra norske nettbutikker. kommer ikke på noen nettbutikker i farta men bare søk etter fargelinser på fks sol.no jeg ser ikke så bra med de pga jeg er så klauete til å ta de på, men hadde noen brune engang å det var litt gøy, og så bra ut.. har til vanlig blå øyner..
Cathie Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 www.lensway.no www.linsebutikken.no sikkert en god del flere å
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har fargede med styrke, men det går jo i prinsippet for det samme. Jeg trengte litt tid på å venne meg til å "se en brun kant", men nå ser jeg den ikke lenger
Gjest 2324 Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Kan jeg som har veldig mørke øyne, få feks grønne øyne ved hjelp av linser eller funker det best den andre veien?
Majka Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har ganske mørke øyne (dog mørkeblå-grå), men jeg hadde en gang linser som gjorde øynene mine grønne. Tror det er egne linser for mørke øyne, med en mer dekkende farge. Jeg klarte forøvrig aldri å venne meg til de fargede linsene. Det føltes alltis som om jeg hadde noe på øyet. Har aldri hatt tisvarende problem med måneds/dags/døgnlinser som jeg har brukt de siste ti årene.
Gjest 2324 Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har ganske mørke øyne (dog mørkeblå-grå), men jeg hadde en gang linser som gjorde øynene mine grønne. Tror det er egne linser for mørke øyne, med en mer dekkende farge. ← OK, mine øyne er mørkebrune, nesten svarte..
Armonia Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 Noen som har handlet her? www.fargedelinser.com
*¤*Princess*¤* Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 jeg har brune øyne og bruker blå farge linser uten styrke...funger ganske bra koster 300kr hos brilleland og u slipper å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå