AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg er en voksen kvinne i 30 årene som har et problem med en ting når jeg har sex med kjæresten min. Jeg sliter veldig med å føle meg bra når jeg bruker fingre på meg selv eller annet mens kjæresten ser på. Dette er fordi jeg føler meg så beglodd og føler jeg må prestere og se sexy ut som i en film. Jeg nyter det ikke da, bare føler meg ubekvem. Han ser på meg med stålblikk, så jeg får ingen bekreftelse på om det er deilig å se eller ikke. Andre som også har problemet? Hvordan fikse det? Menn liker dette ikkesant? Anonymkode: 94a4c...2ff
Topper og daler Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en voksen kvinne i 30 årene som har et problem med en ting når jeg har sex med kjæresten min. Jeg sliter veldig med å føle meg bra når jeg bruker fingre på meg selv eller annet mens kjæresten ser på. Dette er fordi jeg føler meg så beglodd og føler jeg må prestere og se sexy ut som i en film. Jeg nyter det ikke da, bare føler meg ubekvem. Han ser på meg med stålblikk, så jeg får ingen bekreftelse på om det er deilig å se eller ikke. Andre som også har problemet? Hvordan fikse det? Menn liker dette ikkesant? Anonymkode: 94a4c...2ff Ja, menn liker dette. Det er veldig deilig så se på. Særlig når det er realistisk og ikke ligner på film. Slå deg løs. Da vil kjæresten din føle seg som en heldig mann. Endret 5. august 2023 av Topper og daler 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Ja, menn liker dette. Det er veldig deilig så se på. Særlig når det er realistisk og ikke ligner på film. Slå deg løs. Da vil kjæresten din føle seg som en heldig mann. Han viser ikke tegn eller sier noe når jeg gjør det, jeg blir så usikker på meg selv.. Anonymkode: 94a4c...2ff
Topper og daler Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han viser ikke tegn eller sier noe når jeg gjør det, jeg blir så usikker på meg selv.. Anonymkode: 94a4c...2ff Snakk med ham om det. Alle menn jeg har snakket med om dette elsker det! Du kan jo spørre om han kan onanere mens han ser på. Si at du synes det er deilig å se på. Kanskje det tar vekk presset litt fra deg? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Topper og daler skrev (5 minutter siden): Snakk med ham om det. Alle menn jeg har snakket med om dette elsker det! Du kan jo spørre om han kan onanere mens han ser på. Si at du synes det er deilig å se på. Kanskje det tar vekk presset litt fra deg? Ja jeg skal prøve å snakke med han og si det 😊 Anonymkode: 94a4c...2ff 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Spør han ja, det er lurt. Også lurer jeg på om du gjør det fordi du synes du må eller fordi du liker det? Altså at du liker deg hvis du ikke føler deg beglodd og må spille sexy som i en film. Anonymkode: bba23...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Om han ser på deg med stålblikk har du svaret der 😅🤷♀️ Anonymkode: b04e0...88b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 Hm.., hvorfor er det ikke han som gjør dette? Anonymkode: 50fc2...cc9 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hm.., hvorfor er det ikke han som gjør dette? Anonymkode: 50fc2...cc9 Ganske mange menn som er ute av stand til å bidra med noen form for orgasme.. Anonymkode: b913d...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå