AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Du som underdanig, liker du å bli studert av partneren? Hvis dere er for dere selv og hen som er dominant plutselig sier til deg ta av deg klærne og legg deg over fanget mitt så jeg får studert deg på det mest intime. Liker du det eller ikke? Anonymkode: c4428...554 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Trenger da ikke være underdanig for å like det. Anonymkode: 84e1b...9a1 1
Frkego Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Jeg liker det veldig godt 😊 Når han er i det dominante hjørnet kan han be meg om å kle av meg og evt. ta på meg selv samtidig som han betrakter meg og runker til synet av meg. Ekstra pirrende hvis han binder meg fast. Sitter vi i sofaen en kveld kan han plutselig be meg om å legge meg over fanget hans eller lene meg over armlenet på sofaen mens han kler av meg. Vi har ofte «nakentid» sammen hvor vi gjør hekt hverdagslige ting nakne og jeg liker godt følelsen av at han betrakter meg i den settingen også eller å se at han blir stiv bare av å se på meg. Ender jo da alltid opp i sex av en eller annen form.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Ville elsket det Anonymkode: c8d41...49a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 🤮 Vel... det ville delvis vært reaksjonen min fordi jeg ikke ville godtatt å være underdanig i et likestillt bra forhold! 😏😂 Anonymkode: bcbf5...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 🤮 Vel... det ville delvis vært reaksjonen min fordi jeg ikke ville godtatt å være underdanig i et likestillt bra forhold! 😏😂 Anonymkode: bcbf5...7b6 Du har misforstått litt hvis du tror at det å være underdanig i seksuelle settinger ikke er kompatibelt med et ellers likestilt forhold😊 Anonymkode: 95899...f50 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 🤮 Vel... det ville delvis vært reaksjonen min fordi jeg ikke ville godtatt å være underdanig i et likestillt bra forhold! 😏😂 Anonymkode: bcbf5...7b6 Likestilling i forholdet og livet generelt har ingenting med seksuell dynamikk i parforhold. Også må jeg spørre deg; når spørsmålet inneholder «(…) når du er underdanig», hvorfor svarer du som aldri ønsker å være underdanig? Det blir litt som å gå inn på en tråd hvor noen spør om passende tilbehør til biff og du går inn for å svare at du er vegetarianer… Anonymkode: cef17...f39 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 16.20): Du som underdanig, liker du å bli studert av partneren? Hvis dere er for dere selv og hen som er dominant plutselig sier til deg ta av deg klærne og legg deg over fanget mitt så jeg får studert deg på det mest intime. Liker du det eller ikke? Anonymkode: c4428...554 Jeg syns det på en måte er mer intimt å bli sett i øynene mens han feks fingrer meg og jeg kommer. Anonymkode: 575ff...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå