Pepita Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Finnes det noe vidundermiddel for vasking av badekar?
Gjest LoisLane Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Usj, jeg skal gjøre det nå. Bruker Jif, skrubber og skyller vekk.
Arkana Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Jeg bruker bare Jif Baderom og så Jordan mikrofiberklut til bad, det gjør underverker. Har du mer gjenstridige flekker ville jeg brukt Jif skuremiddel, eller Cilit Bang.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Finnes det noe vidundermiddel for vasking av badekar? ← Gjør det rent etter hver gang du bruker det
Pepita Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2006 Gjør det rent etter hver gang du bruker det ← Vi dusjer i badekaret MINST 2 ganger om dagen, så blir litt mye mas det gitt...
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Foreldrene mine kjøpte nylig et nytt badekar, og de fikk høre at Jif Skuremiddel skraper opp emaljen og gjør badekaret vanskeligere å vaske etterhvert. Ikke å anbefale m.a.o. Så lenge man skyller vekk alle såperester etc med en gang, så synes jeg jif baderom eller liknende fungerer ypperlig. (I min forrige leilighet så var ikke badekaret montert riktig, slik at det alltid ble litt vann i badekaret. DA ble det kalk-helvete som var nesten umulig å få vekk )
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 At det alltid ble litt vann i badekaret...? Hva mener du..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå