AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Noen samboerpar eller ektepar som egentlig har avsluttet forholdet men fortsetter familielivet? Jeg har egentlig lyst til å flytte fra mannen, da han har gjort et par tillitsbrudd jeg ikke klarer å komme over, og kjenner at jeg ikke klarer å være kjæreste mer. Men tanken på å splitte opp familien, bo alene, kun se barna 50/50 er grusom. Jeg orker ikke. Er også ufør, har 0 kr på sparekontoen, så hva for liv kunne jeg skapt for meg og barna?! Så noen som fortsetter å bo sammen selv om forholdet er over? Anonymkode: 0eca8...3e2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Har gjort det noen år i påvente av at barna skal bli litt større. Det kan kanskje fungere en periode hvis dere ikke har konflikter. Men det er ikke en varig løsning helt til barna flytter hjemmefra. Anonymkode: 60f3f...c54 1
Miss91 Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Gjorde det noen år, og det var «greit» siden jeg var innstilt på det. Når jeg endelig kom meg ut skjønte jeg at jeg burde gjort det med en gang. Helt nydelig 🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå