Gå til innhold

Dere damer som får vaginale orgasmer - hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Strammer dere musklene mye for å få til dette? Jeg har nemlig aldri hatt en sånn orgasme, men var ganske nær med ekskjæresten. Og da strammet jeg musklene under hele seansen. 

Er det noe triks her? Kan man trene seg opp til å få vaginale orgasmer?

Anonymkode: 3d1bd...0ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det 😊

Anonymkode: 63657...246

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en mann med en skikkelig pikk som kan bruke den, da kommer de av seg selv.

Min erfaring.

Anonymkode: b5403...bb1

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kun vaginale orgasmer når jeg sitter på topp. Bruker musklene aktivt, så tipper jeg formen til penisen som kjæresten min har også noe å si. Har kun fått vaginale orgasmer med 2 stk. 

Anonymkode: 2cac4...5cf

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg strammer musklene, men måtte lære å få taket på de musklene som trekker i klitoris og også dem som på en måte trekker baksiden av skjeden opp. Jeg bruker også pusten til hjelp. Lange innpust og utpust gir bedre mental ro og "koordinering " av muskelbruk og fokus på å nyte. 

Jeg har forøvrig skrevet litt om min vei til å knekke orgasme- koden ved piv i tråden om hvor langvarig samleie man foretrekker, som ligger ganske høyt på lista over tråder, siden aktiv tråd i dag. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tror formen på penis har mye å si, for jeg får aldri vaginale orgasmer når mannen er inni meg da han har en nedoverbøyd penis.

Men dersom han fingrer meg så er det ingen problem å oppnå vaginale orgasmer. Tydeligvis mye enklere å stimulere g-punktet ved hjelp av fingrene.

Anonymkode: 6eb3b...dd0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg tror formen på penis har mye å si, for jeg får aldri vaginale orgasmer når mannen er inni meg da han har en nedoverbøyd penis.

Men dersom han fingrer meg så er det ingen problem å oppnå vaginale orgasmer. Tydeligvis mye enklere å stimulere g-punktet ved hjelp av fingrene.

Tror det stemmer bra. Har buet oppover og stimulerer lett g-punktet. Kanskje bakfra/reverse cowgirl kan være bra med nedover bøyd 🤷‍♂️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Formen på penis har mye å si, og hvordan mannen bruker den. Derfor vil det nok variere også. For min del må jeg enten ri og nærmest gni meg mot den, eller at han er oppå og støter nedover, sånn at han treffer fremre skjedevegg.

Anonymkode: 5bcde...2da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MrAnon skrev (15 minutter siden):

Tror det stemmer bra. Har buet oppover og stimulerer lett g-punktet. Kanskje bakfra/reverse cowgirl kan være bra med nedover bøyd 🤷‍♂️

Ja det er nok derfor jeg liker bakfra best med han, bare synd han kommer før jeg rekker å få stimulert g-punktet..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne få det før med exmannen, men det er lenge siden. Etter han har jeg aldri fått vaginal orgasme med en mann, men får orgasme lett med fingring, slikking eller vibrator da. Jeg kan få vaginal orgasme på egen hånd hvis jeg bruker dildo og da må jeg stramme musklene mye samtidig som jeg bruker lang tid på å få det til. Er deilig på en egen måte, men synes ikke det er bedre enn andre orgasmer. 

Anonymkode: 7239d...b9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

MrAnon skrev (1 time siden):

Jepp, her har stillingen mye og si. Min bøyer nedover. Og doggy fungerer mye bedre enn misjonær. 

Anonymkode: 10f83...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ihvertfall å legge en pute under rumpen, og så må mannen ha en viss størrelse på utstyret, dvs tykkelse. Lengde er ikke viktig. Det finnes hjelpemidler som gjør penis tykkere, som ringer og mansjetter med riller og totter osv.

Dere kan øve dere ved at han bruker peke-og langfinger i en kom-her-bevegelse inni skjeden når du ligger på rygg. Hvis han gjør dette rytmisk, vil du forhåpentligvis få kontakt med g-punktet. 

Anonymkode: 413b3...ea9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja det er nok derfor jeg liker bakfra best med han, bare synd han kommer før jeg rekker å få stimulert g-punktet..

Det er jo litt synd da. Prøv stilling hvor du sitter oppå, men med ryggen mot ham så styrer du bedre tempo og bevegelsen. Rett og slett be han ligge stille, fordi du skal bruke han 🤣. Viktig da å fokusere på bevegelser som gjør godt for deg og «ikke» tenk på han, fikser seg selv det ser du. Så har du hånden fri til bruke den om du behøver 😉

AnonymBruker
Skrevet

Orgasmene er forskjellige med hver partner. Men om det skjer så sitter jeg på topp og han stimulerer brystene mine, jeg nærmest gnir meg mot han, raskere og raskere og så må jeg gi slipp på hemningene og bare la det skje. Ikke tenke "oi, nå er jeg på vei dette måååååå jeg få til", men heller bare fortsette med det jeg gjør når det kjennes godt ut, og drite i hvordan jeg ser og høres ut.

Sist ble jeg nesten emosjonell og hikstet etter pusten. Jeg tror det er fordi jeg elsker han, men er ikke klar for å si det høyt helt enda. 

Og han lyser opp som en stolt hane når jeg kommer med han inni meg 🥰❤️

Anonymkode: d68b2...5c0

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Sist ble jeg nesten emosjonell og hikstet etter pusten. Jeg tror det er fordi jeg elsker han, men er ikke klar for å si det høyt helt enda. 

Og han lyser opp som en stolt hane når jeg kommer med han inni meg 🥰❤️

Høres helt perfekt ut! Sånn er min definisjon på god sex 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De fleste menn holder seg harde etter orgasme dersom penis fortsetter å få stimuli. Be han peise på etter han har kommet, slik at du og rekker å få ditt. Det gjør han sikkert for deg om du spør.

AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (31 minutter siden):

De fleste menn holder seg harde etter orgasme dersom penis fortsetter å få stimuli. Be han peise på etter han har kommet, slik at du og rekker å få ditt. Det gjør han sikkert for deg om du spør.

Ja jeg har prøvd på det i 18 år nå, men straks han har fått sin orgasme er han ferdig med sex.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg har prøvd på det i 18 år nå, men straks han har fått sin orgasme er han ferdig med sex.. 

Ja, vi kan ha sex 4 ganger mellom kl. 23.00 og 08.00, men det må være 20-30 minutt pause mellom slaga om den skal bli hard. Han er 42 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, vi kan ha sex 4 ganger mellom kl. 23.00 og 08.00, men det må være 20-30 minutt pause mellom slaga om den skal bli hard. Han er 42 år.

Så bra, dessverre har min mann aldri vært interessert i flere omganger..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bruker automatisk å knipe under sex, men kommer også uten å knipe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...