AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Har hørt tusen ganger at å ha bra bilder på Tinder er alfa og omega. Hadde da en Photoshoot med ei venninne og fikk tatt mange bra bilder, men til tross for det får jeg fortsatt 0 matcher. Er i 20-åra og fortsatt jomfru, og er så jævla lei av det. Uansett hva jeg gjør, så hjelper ingenting. Har prøvd alt av tips for å få en bra datingprofil men ingenting funker.. Anonymkode: 9115b...323
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har hørt tusen ganger at å ha bra bilder på Tinder er alfa og omega. Hadde da en Photoshoot med ei venninne og fikk tatt mange bra bilder, men til tross for det får jeg fortsatt 0 matcher. Er i 20-åra og fortsatt jomfru, og er så jævla lei av det. Uansett hva jeg gjør, så hjelper ingenting. Har prøvd alt av tips for å få en bra datingprofil men ingenting funker.. Anonymkode: 9115b...323 Er du mann eller dame? Du er mann? Anonymkode: 4dc10...8a1
hocane Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har hørt tusen ganger at å ha bra bilder på Tinder er alfa og omega. Hadde da en Photoshoot med ei venninne og fikk tatt mange bra bilder, men til tross for det får jeg fortsatt 0 matcher. Er i 20-åra og fortsatt jomfru, og er så jævla lei av det. Uansett hva jeg gjør, så hjelper ingenting. Har prøvd alt av tips for å få en bra datingprofil men ingenting funker.. Anonymkode: 9115b...323 Er du en mann skal du være godt over snittet for å ha bra suksess på tinder. Bildekvalitet har ikke mye å si nei som du poengterer. 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Det beste tipset er å forbedre utseendet sitt. En bra profil hjelper ikke hvis en ikke ser bra ut. Anonymkode: 3cf95...695 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 8 minutter siden, hocane said: Er du en mann skal du være godt over snittet for å ha bra suksess på tinder. Bildekvalitet har ikke mye å si nei som du poengterer. Så hvordan i alle dager skal man finne seg noen om man er uattraktiv? Har prøvd meg irl og men da har folk bare ledd av meg.. Anonymkode: 9115b...323
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvordan i alle dager skal man finne seg noen om man er uattraktiv? Har prøvd meg irl og men da har folk bare ledd av meg.. Anonymkode: 9115b...323 Jeg tolker det som du er mann. Anonymkode: 4dc10...8a1
norw Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvordan i alle dager skal man finne seg noen om man er uattraktiv? Har prøvd meg irl og men da har folk bare ledd av meg.. Anonymkode: 9115b...323 Har du siktet deg inn på noen på eget attraktivitetsnivå? Mange som sikter for høyt og tenker at alle er innenfor rekkevidde. 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 Du må trykke liker på damer du faktisk har sjans på. Anonymkode: 4de9b...08c 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 Tipper det er veldig få kvinner på 20 som ser seriøst etter mann på tinder. De fleste er ute og fester og dater Anonymkode: d9fc9...d1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 Tinder ble jo uansett ikke funnet opp fordi flest mulig mennesker skal klare å finne sammen med hverandre. Enkelte unntak eksisterer selvfølgelig, men generelt sett så skal profiler som kunne ha vært en grei match holdt unna hverandre. Dersom alle sammen hadde funnet flest mulig passende matcher, og kanskje funnet seg kjærester og samboere ut av dette, så ville det selvfølgelig ikke vært noen igjen som ville ha tatt seg bryet med å henge på Tinder (eller lignende nettsteder) lenger. Anonymkode: 0cdd2...0aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må trykke liker på damer du faktisk har sjans på. Anonymkode: 4de9b...08c Gjør det, utseendet betyr lite for min del så jeg swiper ikke på damer jeg ikkw har sjans på. Anonymkode: 9115b...323 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør det, utseendet betyr lite for min del så jeg swiper ikke på damer jeg ikkw har sjans på. Anonymkode: 9115b...323 Tydelig at dét ikke stemmer, siden interessen ikke er gjensidig. Anonymkode: 4de9b...08c 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvordan i alle dager skal man finne seg noen om man er uattraktiv? Har prøvd meg irl og men da har folk bare ledd av meg.. Anonymkode: 9115b...323 Finne en kvinne som er uattraktiv f.eks? Anonymkode: 0c70a...ab5
norw Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finne en kvinne som er uattraktiv f.eks? Anonymkode: 0c70a...ab5 Hva er hensikten med det? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Skrevet 5. august 2023 Du vet hun tjukke med briller i venninnegjengen, hun som sitter og passer på drinker og vesker når de pene jentene danser? Hun kan velge og vrake blant menn på Tinder. Bare. Glem. Det. Tinder er mekka for de få mennene som alle sikler på. For alle andre er det et slag i trynet. Anonymkode: 1020f...bff 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #16 Skrevet 5. august 2023 norw skrev (10 minutter siden): Hva er hensikten med det? Å få kjæreste. Anonymkode: 4dc10...8a1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #17 Skrevet 5. august 2023 Var alle bildene fra photoshooten i samme tøy og på samme lokasjon? Merker at jeg sveiper bort de som har tatt masse bilder én dag på samme sted. Jeg vil gjerne se bilder fra ulike settinger med ting du liker å gjøre. Gode øyeblikksbilder er de beste, men de er så klart vanskeligst å ha noen ac om det ikke er noen som fotograferer ivrig blant venner. Men maks 1 skikkelig oppstilt bilde. Har du fylt ut profilen ellers? Anonymkode: 018c3...2f5 1
hocane Skrevet 5. august 2023 #18 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så hvordan i alle dager skal man finne seg noen om man er uattraktiv? Har prøvd meg irl og men da har folk bare ledd av meg.. Anonymkode: 9115b...323 Dersom du blir ledd av er det mye du må jobbe med deg selv med før dating kan bli realistisk. Kvinner er skrudd sammen til å bli tiltrukket av en sterk og selvsikker hann som kan beskytte og forsørge dem og dems avkom. Derfor bad boys fenomenet eksisterer. Til tross for sine mangler har de fortsatt en del av disse maskuline egenskapene så kvinner ser potensialet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 16 minutter siden, hocane said: Dersom du blir ledd av er det mye du må jobbe med deg selv med før dating kan bli realistisk. Kvinner er skrudd sammen til å bli tiltrukket av en sterk og selvsikker hann som kan beskytte og forsørge dem og dems avkom. Derfor bad boys fenomenet eksisterer. Til tross for sine mangler har de fortsatt en del av disse maskuline egenskapene så kvinner ser potensialet. Er bare så sinnsykt lei av å være så alene. Har venner men jeg kan ikke prate med de om alt. I tillegg skammer jeg meg ekstremt over å aldri hatt sjans på noen, har aldri opplevd at noen har vist noe form for interesse i det hele tatt, mens alle kompisene mine nærmest flokkes av damer. Jeg trenger ikke det, men hadde vært fint om ei noen gang hadde vist bittelitt interesse. Anonymkode: 9115b...323
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #20 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde da en Photoshoot med ei venninne Hvem er denne venninnen? Sjansen for at hun kobler deg med noen, eller får deg inn i et festlig lag, er hundre ganger høyere enn å lykkes på Tinder. Sørg for å utvide kontaktflaten din, er mitt beste råd. Anonymkode: a6d19...a3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå