AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Sønnen min skal opp i 8. og har akkurat fått elsparkesykkel. Han vil gjerne bruke den til å kjøre til å fra skolen. Er litt skeptisk fordi sykkelen hans ble ramponert av elever med stein på barneskolen for en tid tilbake. Også pga det ikke er mulig å parkere under tak om det skulle regne og de skal ikke bli altfor våte. Vil jo ikke at den skal bli ødelagt. Noen som har erfaringer og anbefalinger? Og noen som vet om et regntrekk man kan bruke? Anonymkode: cb938...a5e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Man lar ikke en slik stå ute. Er jo å be om at den skal stjeles. Anonymkode: 6d82c...48d 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Datteren min på 12 år kjører den til skolen. Men, hun har sykkellås på den. Anonymkode: 02f95...1ff
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Flere her kjører til skolen. Ikke min gutt. Han er redd for den. Vet at vi har ikke penger til ny Anonymkode: ebe0e...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå