AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Skal begynne med progynova i dag mtp fryseforsøk. Må jeg ha eggløsning også? Slik at jeg skal ta Letrozol? Glemte å spørre klinikken før sommeren… får ikke eggløsning uten leteozol Anonymkode: 9a1e2...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Har du ikke fått beskjed om å teste frem til positivt på eggløsningstest? Anonymkode: f581c...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skal begynne med progynova i dag mtp fryseforsøk. Må jeg ha eggløsning også? Slik at jeg skal ta Letrozol? Glemte å spørre klinikken før sommeren… får ikke eggløsning uten leteozol Anonymkode: 9a1e2...0f5 Det varierer jo fra person til person, men hvis du ikke får eggløsning uten Letrozol så vil jeg anta at du skal bruke dem som normalt.. Jeg skal ha frysforsøk i naturlig syklus denne syklusen og jeg bruker letrozol som normalt. Anonymkode: bf69d...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har du ikke fått beskjed om å teste frem til positivt på eggløsningstest? Anonymkode: f581c...2e7 Nei, har ikke fått noe info, annet enn å starte på progynova Anonymkode: 9a1e2...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Del Skrevet 7. august 2023 Fikk nå snakket med klinikken, og de sa jeg ikke skulle ta Letrozol, da jeg ikke skal ha eggløsning i fryseforsøk! Anonymkode: 9a1e2...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk nå snakket med klinikken, og de sa jeg ikke skulle ta Letrozol, da jeg ikke skal ha eggløsning i fryseforsøk! Anonymkode: 9a1e2...0f5 Så bra du fikk den infoen. Her ventet de på eggløsning, samt måtte ta blodprøve for å sørge for at egget hadde løsnet, før de satt inn det befruktede egget. Så sikkert ulike metoder! Anonymkode: f581c...2e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #7 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så bra du fikk den infoen. Her ventet de på eggløsning, samt måtte ta blodprøve for å sørge for at egget hadde løsnet, før de satt inn det befruktede egget. Så sikkert ulike metoder! Anonymkode: f581c...2e7 De gjør det samme for meg. UL kontroll og blodprøve før innsett.. Har fått 2 frysforsøk avbrutt fordi eggløsning har kommet for sent og det da krasjet med helligdager.. Men ja... Er STORE forskjeller fra sykehus til sykehus.. Derfor man skal ta råd og div med en klype salt for det som gjelder for 1, gjelder ikke for alle andre.. Anonymkode: bf69d...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå