AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg er kvinne, 30 år. Får stadig komplimenter på utseendet sånn sett. Jeg opplever ofte at menn ser på meg. Menn jeg kjenner, bruker jo å smile til meg. Hva med blikk fra menn på gaten? Dersom dere ser litt ekstra på en kvinne dere liker, smiler dere automatisk? Eller kan dere like det med et mer alvorlig mine (altså ikke surt blikk, men mer sånn åpne øyne -litt studerende på en måte) ?? Anonymkode: 6106d...6c5
Søkende mann Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 (endret) Kommer litt an på tid og sted, men om kvinnen smiler når blikket møtes byr man selvfølgelig på et smil. Jeg mener det som et uskyldig kompliment Endret 5. august 2023 av Søkende mann 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Hvis jeg ser en fin dame, så pleier jeg å forvandles fra å være helt normal til en kryssning av Forest Gump og Hannibal Specter. De pleier å få dem til å holde hardt på veska og øke farten. Tilstanden varer helt til de ha passert. Så, nei, ikke alle smiler. Anonymkode: 305e4...699 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Kan er åpent blikk mot deg (som varer litt), bety at de er litt nysgjerrige eller at man ser ei dame som er verdt å titte litt ekstra på?? Anonymkode: 6106d...6c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Gir aldri antydninger til tiltrekning i møte med kvinner. Prøver så godt jeg kan og se og tenke så lite som mulig på dem, spesielt ute blandt folk. Dersom blikkkontakt mot formodning opprettes, kikker jeg fort vekk. Dette fungerer strålende. Anonymkode: 3d2a5...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Hvis jeg ser litt ekstra på en fin dame er det fordi hun er fin. Prøver stort sett å være normal (ikke, smile, blunke el) for å ikke være creepy. Jeg ser på dem fordi de er fine. Kun det. Har ikke noe behov for å snakke med dem, sjekke dem eller noe. Jeg tenker at om de legger merke til at jeg ser, så får de ta det som et kompliment. Om få minutter har vi glemt hverandre. M48 Anonymkode: 305e4...699 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Det hender at jeg veksler blikk med andre mennesker, da er det naturlig å veksle et smil uansett hvordan vedkommende ser ut.... Anonymkode: 0b95b...d4e 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg ser litt ekstra på en fin dame er det fordi hun er fin. Prøver stort sett å være normal (ikke, smile, blunke el) for å ikke være creepy. Jeg ser på dem fordi de er fine. Kun det. Har ikke noe behov for å snakke med dem, sjekke dem eller noe. Jeg tenker at om de legger merke til at jeg ser, så får de ta det som et kompliment. Om få minutter har vi glemt hverandre. M48 Anonymkode: 305e4...699 Du høres ut som en bra kar 😍 Anonymkode: 6106d...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 Prøver å ikke se lenge på fine damer. Tenker det kan være bekvemt for dem. Et lite sekund kanskje. Men ser jeg noen som interesserer meg ekstra, blir det heller flere sånne korte blikk for å sjekke ansiktet bedre bl.a. Tror ikke jeg smiler så ofte, men sjelden blikk møtes også. Godt mulig jeg gjør ting feil? Anonymkode: 5f905...050 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøver å ikke se lenge på fine damer. Tenker det kan være bekvemt for dem. Et lite sekund kanskje. Men ser jeg noen som interesserer meg ekstra, blir det heller flere sånne korte blikk for å sjekke ansiktet bedre bl.a. Tror ikke jeg smiler så ofte, men sjelden blikk møtes også. Godt mulig jeg gjør ting feil? Anonymkode: 5f905...050 Høres ikke ut som du plager noen. Legger jeg merke til at en mann ser på meg, ser jeg bort å fortsetter med mitt. Tror jeg han liker det han ser, tar jeg det som et kompliment. Men som oftest er de så nøytrale at det er umulig å vite, vi ser jo på dem rundt oss hele tiden uansett. Anonymkode: 9a58f...c51 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er kvinne, 30 år. Får stadig komplimenter på utseendet sånn sett. Jeg opplever ofte at menn ser på meg. Menn jeg kjenner, bruker jo å smile til meg. Hva med blikk fra menn på gaten? Dersom dere ser litt ekstra på en kvinne dere liker, smiler dere automatisk? Eller kan dere like det med et mer alvorlig mine (altså ikke surt blikk, men mer sånn åpne øyne -litt studerende på en måte) ?? Anonymkode: 6106d...6c5 Jeg går som regel rundt med mitt mannlige resting bitch face, og tenker hver gang etter å ha oppnådd øyekontakt med en kvinne at jeg burde smilt🤦♂️ Anonymkode: 5ab83...b97 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 Jeg oppnår alltid øyekontakt hvis jeg ser ei pen dame på gata, er da alvorlig og holder blikket til vi passerer hverandre. Har hun med typen, blir han usikker, føler seg truet og forsøker å avlede oppmerksomheten. Ganske fornøyelig i grunn. Anonymkode: 26b86...930 2
AnonymBruker 42 Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 (endret) Kan du det, TS? Hva tror du generelt forskjellen på menn og kvinner er, egentlig (sånn siden du spørr, lizm)? 😅 Hvem er det som finner på alle disse spørsmølene på KG? Endret 5. august 2023 av AnonymBruker 42
Gjest Paramount Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 Øyekontakt er nok, et blikk som varer litt lenger enn det vanlige.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg oppnår alltid øyekontakt hvis jeg ser ei pen dame på gata, er da alvorlig og holder blikket til vi passerer hverandre. Har hun med typen, blir han usikker, føler seg truet og forsøker å avlede oppmerksomheten. Ganske fornøyelig i grunn. Anonymkode: 26b86...930 Kan hende de tror du kommer til å søke kontakt med dem, å at du oppfattes truende. Anonymkode: 9a58f...c51
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan hende de tror du kommer til å søke kontakt med dem, å at du oppfattes truende. Anonymkode: 9a58f...c51 Jeg er en trussel, for jeg er som oftest et bedre valg enn dem. Anonymkode: 26b86...930
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #17 Skrevet 6. august 2023 Menn er forskjellige, akkurat som kvinner. 🙂 Anonymkode: 0cd1c...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er en trussel, for jeg er som oftest et bedre valg enn dem. Anonymkode: 26b86...930 Sassy 😅 Anonymkode: 9a58f...c51
Snoopy45 Skrevet 6. august 2023 #19 Skrevet 6. august 2023 Det handler også om hvordan den pene kvinnen fremstår. Jeg kan smile hvis jeg føler at det er en eller annen interaksjon der. At hun er åpen for et smil, rett og slett. Og når jeg merker folk er åpne for smil, er jeg ikke vond å be uansett hvordan det visuelle førsteinntrykket mitt av dem er. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Skrevet 6. august 2023 Dersom man møter blikket til en attraktiv kvinne/jente så smiler mann. Andre folk møter man jo ikke blikket til med vilje. Anonymkode: 4609d...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå