Pepita Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Ønsker meg en god, farget dagkrem som gir fin farge og glød og dekker litt ujevnheter. Har blandingshud, litt fet og litt tørr... Noen som har tips?
Gjest glamourgirl Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Gå på et OK parfymeri, og spør. Jeg liker Shiseido og Dior. Bor du i Oslo kan jeg anbefale å stikke innom Bogstadveien Parfymeri, og prøv å snakke med ei av de voksnere damene, de er skamflinke! Det er selvsagt litt dyrt, men jeg har min foundation i mange måneder, og bruker stort sett hver dag.. Lyke til!
Gjest Malina Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Til din hud vil jeg tro Cliniques faget dagkrem er bra! Jeg har hatt den selv...den gir fin farge og glød,men dekker ikke som en vanlig foundation. Den er ikke så dyr heller. Tror den finnes i bare to ulike farger. Den er oljefri,men gir litt fukt Ellers er jeg fornøyd med Estee Lauders feraget dagkrem som justerer fargen etter hvor brun du er. Et must å ha om sommeren Men den er dobbelt så dyr,og jeg tror ikke den er oljefri.
Pepita Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2006 Takk for tips, jenter! Hvor får jeg kjøpt disse kremene? Parfymeri?
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Clinique, Shiseido og Dior får du på parfymeri. Dr. Hauschka fås på helsekost.
Gjest glamourgirl Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Clinique, Shiseido og Dior får du på parfymeri. Dr. Hauschka fås på helsekost. ← Ord ut av min munn Elphaba!
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 Er Dr. Hauschka sin farget? ← De har vel både farget krem og et konsentrat du kan blande med den vanlige dagkremen din. Jeg har ikke prøvd noen av delene selv, men liker det meste jeg har prøvd fra Dr. H.
Pepita Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2006 Takk! Er det rosekremen som er best for min hud?
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #11 Skrevet 17. januar 2006 Rosekremen er jo en veldig fet fuktighetskrem. Til blandingshud ville jeg enten anbefale kvedekremen eller den flytende dagkremen.
Melon Skrevet 17. januar 2006 #12 Skrevet 17. januar 2006 Rosekremen er jo en veldig fet fuktighetskrem. Til blandingshud ville jeg enten anbefale kvedekremen eller den flytende dagkremen. ← For min blandingshud passer den flytende kremen mye bedre enn kvedekremen.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har blandingshud og bruker den fargede dagkremen.
Gjest Jalileh Skrevet 17. januar 2006 #14 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har prøvd flere, og mange av disse fargede dagkremene har en tendens til å minne meg om brunkrem. Den eneste som ikke er sånn er LDB sin fargede dagkrem. Den er også billigere enn de fleste.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #15 Skrevet 17. januar 2006 Dr. Hauschka sin. ← Elsker Dr H, og venner meg som regel til lukten på produktene, men må si at denne stinket. Glad jeg bare kjøpte en liten prøve... Selv etter en lang dag, så spurte kjæresten min hva jeg hadde smurt på ansiktet. Var også litt mørk synes jeg.. Jeg liker veldig godt farget fuktighetskrem fra Cliniwue. I de siste har jeg begynt å like Dermalogicas også
Ling Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 De har vel både farget krem og et konsentrat du kan blande med den vanlige dagkremen din. Jeg har ikke prøvd noen av delene selv, men liker det meste jeg har prøvd fra Dr. H. ← Jeg har prøvd begge deler og synes jeg får best resultat med den fargede dagkremen. Hver gang jeg har den på meg får jeg komplimenter fra en eller annen om at huden min, som er en blandingshud, ser så jevn og fin ut. Kremen dekker ikke mye, men den gir en jevn glød og farge til huden. Også er den drøy!Ikke la deg skremme at den ser mørk ut i tuben, den "regulerer" etter noen minutter på huden. Jeg har forøvrig veldig lys hud. Konsentratet som Elphaba nevnte, er noe man kan blande inn i f.eks den flytende dagkremen. Ikke så lett å få en jevnt resultat synes jeg... Jeg bruker den gjerne som "rouge" på kinnbena når jeg ikke har noe annet enn vanlig dagrem på og føler meg litt bleik. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå