AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Bestemor har ikke vært i Norge på 10 år. Hun besøkte meg for første gang i huset jeg har kjøpt med samboer. Vet ikke om hun kommer til Norge igjen. Nå har hun reist igjen, og jeg sitter her og angrer så sykt på at jeg ikke tok bilder av henne når hun var her. Hun bor hos min mor, så jeg har jo tatt bilder av henne der heldigvis. Men ingen hjemme hos meg. Overdriver jeg veldig? Føles veldig trist nå, men jeg oversender det kanskje? Anonymkode: 57ffc...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Tenker du overanalyserer ja Men det er jo av en positiv grunn - du savner henne? Anonymkode: 3ca7b...44e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du overanalyserer ja Men det er jo av en positiv grunn - du savner henne? Anonymkode: 3ca7b...44e Ja det er sant. Men jeg ser henne jo i morgen, skal til mamma da og være der hele uken. Overtenker det nok ja Anonymkode: 57ffc...bc8
Tvist Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er sant. Men jeg ser henne jo i morgen, skal til mamma da og være der hele uken. Overtenker det nok ja Anonymkode: 57ffc...bc8 Ta noen flere bilder med henne der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå