AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Under korona var jeg så dum at jeg kjøpte et kryssordhefte til han i bladhylla på kiwi. Og gradvis har jeg mistet han til kryssordet. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg holder ut særlig lenger. Vi er i 50-årene, barna har flyttet ut og endelig var det tid for å leve igjen. Jeg oppmuntret mannen til å finne egne hobbyer, men kom også med forslag til aktiviteter vi kan gjøre sammen, men han løser bare kryssord så fort han kommer hjem fra jobb. Til kaffen om morgenen og så fort middagen er fortært er det frem med kryssordpennen. Kryssordheftene han har løst, har han stilt opp på en egen bokhylle. Han har vunnet krus og FLAX-lodd for løsningsordene han har sendt inn. Det er jo for all del bare positivt, men det går utover parforholdet. Han har ingen tid til meg lenger, og det gjør meg trist. Jeg tror det er en sunn hobby, men når han nærmest svarer på kryssordspråk når jeg spør han hva vi skal ha til middag, så har det gått for langt. Jeg har forsøkt å snakke til han om hvordan jeg føler det, og jeg har også kjøpt mitt eget kryssordhefte for å involvere meg i hobbyen hans. Det fenget meg ikke nevneverdig. Noen forslag til løsning? Han er ikke til å rikke og jeg vurderer nesten å ta en pause fra forholdet om jeg må leve sånn her resten av livet. Jeg vil reise, dra på konserter, dra på tur med vennepar! Anonymkode: 002d3...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 9/10 Anonymkode: edf7b...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 8/10 Anonymkode: fdea0...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Hadde seriøst bare dumpet en kjæreste som kun løste kryssord. Jeg hadde snakket med henne først, men hvis hun ikke sluttet med kryssord hadde jeg dumpet henne. Endret 5. august 2023 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå