AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Kjenner du nokon som er buddhist? Korleis er dei? Anonymkode: 2f31d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg tror jeg har noen buddhister som kolleagaer. Er ikke sikker. Buddhisme er ikke så "opp i trynet" på omgivelsen som andre religioner. Man merker knapt noe til buddhisme. Anonymkode: 84076...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 De buddhistene jeg har snakket med (primært norsk-vietnamesere) er veldig laidback i forhold til religionsutøvelse. Har inntrykk av at templene er mer en sosial greie. Tror de fleste sør-øst asiater er pragmatisk anlagt, det ser en jo også på navne-konvensjoner. Sier ja takk til sør-øst asiater som innvandrergruppe Anonymkode: 2cd1e...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De buddhistene jeg har snakket med (primært norsk-vietnamesere) er veldig laidback i forhold til religionsutøvelse. Har inntrykk av at templene er mer en sosial greie. Tror de fleste sør-øst asiater er pragmatisk anlagt, det ser en jo også på navne-konvensjoner. Sier ja takk til sør-øst asiater som innvandrergruppe Anonymkode: 2cd1e...b4f Interessant. Kva meiner du forresten med navne-konvensjoner? Anonymkode: 2f31d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Interessant. Kva meiner du forresten med navne-konvensjoner? Anonymkode: 2f31d...c6a Slik jeg har fått det forklart sier de etternavn først, så mellomnavn og til slutt fornavn når de presenterer seg for andre vietnamesere/er i hjemlandet. De bryr seg lite om at vi bruker fornavn og så etternavn når vi sier navnene deres. I tillegg velger de ofte vestlige navn på barna sine i Norge, spesielt på guttene: Tommy, Danny, osv. Anonymkode: 2cd1e...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 Har en svigerdatter som er buddhist, skjønn jente og flott mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå