AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg vil bevise ovenfor min far at jeg ikke er homofil, og at det er et lite potensiale for at genene hans kan videreføres, men tiden går fra meg. Er i slutten av tyve-årene og har aldri hatt kjæreste, eller antydninger om det. Har merket lenge at fatter'n har hintet til, mer og mindre direkte, at det er på tide for meg å anskaffe en, men det er jo ikke så lett. I det siste har han også begynt å stille spørsmål ved detaljer når jeg snakker, spør om hvilke kjønn det er når jeg bemerker at jeg har observert noen holde på med noe, og han blir litt sur når jeg setter på praktisk info eller alle mot alle, jeg tror han oppfatter det som om at jeg er betatt av Jon Almaas. På toppen av det hele, har han fått kreft. Det er ikke den verste sorten, noe man dør med fremfor av den dag i dag, har nok en stund til, men det legger jo på et element av tidspress. Tror ikke forklaring "hei, pappa, jeg er ikke homo, bare så det er sagt, jeg er svært tiltrukket av utelukkende kvinner, men jeg sliter med å gi uttrykk for det, og det er ingen på horisonten i overskuelig framtid" hadde strukket til. derav har jeg bestemt meg for å bli mer proaktiv i den forbindelse, men hvor begynner man? har sett på disse singelturene til turistforeningen en stund, er dette noe? Anonymkode: e84d9...622
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Dette var noe av det rareste innlegget på ne stund. Men forstår jeg det riktig at faren din er homofil? Og han er opptatt av at du skal finne deg noen? Og er åpen for at det kan være begge kjønn? Det er jo sikkert basert på omtanke det. Mne hva er det tullet med gener som skal videreføres? Hvorfor spiller det noen rolle hva slags legning du har? Hvorfor har du noe å bevise? Kan du ikke bare være deg selv og la det som skjer skje? Anonymkode: c8022...b2c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette var noe av det rareste innlegget på ne stund. Men forstår jeg det riktig at faren din er homofil? Og han er opptatt av at du skal finne deg noen? Og er åpen for at det kan være begge kjønn? Det er jo sikkert basert på omtanke det. Mne hva er det tullet med gener som skal videreføres? Hvorfor spiller det noen rolle hva slags legning du har? Hvorfor har du noe å bevise? Kan du ikke bare være deg selv og la det som skjer skje? Anonymkode: c8022...b2c ingen av oss er homofile. Nei, jeg kan ikke bare la det som skjer skje, det har jeg gjort hele livet uten resultater. Anonymkode: e84d9...622 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Haha, dette minner meg om mamma. Hun lurer også på om jeg er homofil pga jeg har gått så lenge uten kjæreste. Men hun skjønner ikke at min generasjon er ikke så opptatt av kone, barn og slike ting. Anonymkode: 01b11...700 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 På en måte forstår jeg tankegangen din, TS. Kona mi har to fettere som aldri har hatt noe langvarig, seriøst forhold. Han ene er i midten av 30-årene, han andre i begynnelsen av 50-årene. Og det blir jo til at man da lurer på om de egentlig liker menn. Anonymkode: 4e833...7ba
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: ingen av oss er homofile. Nei, jeg kan ikke bare la det som skjer skje, det har jeg gjort hele livet uten resultater. Anonymkode: e84d9...622 Ok. Da skjønner jeg ikke hvor dette med homofobi (unnskyld -fili) kommer inn. Med det finnes ingen snarveier til ekte kjærlighet, men det å oppsøke miljøer, slik som DNT sine turer eller tilsv er sikkert en vei å gå. Å skaffe en date går sikkert greit på Tinder eller match. Anonymkode: c8022...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, dette minner meg om mamma. Hun lurer også på om jeg er homofil pga jeg har gått så lenge uten kjæreste. Men hun skjønner ikke at min generasjon er ikke så opptatt av kone, barn og slike ting. Anonymkode: 01b11...700 Jeg var 25 for 30 år siden, og min mor hintet også etter grunner for at jeg aldri hadde noen kjæreste. Jeg burde jo ha sagt at det var oppdragelsen og miljøet som gjorde at jeg var sykelig sjenert og sosialt utilpass rundt jenter. Anonymkode: 7fa7b...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå