AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Den ene husveggen trenger et par strøk, 50 kvadrat ca. Tenkte å leie inn et par ungdommer, men så er jeg usikker på pris. Jeg tar kraftvasken selv og ordner klart utstyret. Hva er grei pris å betale dem egentlig? Anonymkode: 4fb1f...f13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Da hadde jeg heller leid inn noen som ikke søler og maler utenfor overalt. Drypper maling på vindusglass, søler maling på gresset og grunnmur, flekker til takrenner osv, typisk amatører som knapt har tatt i en pensel før. Sjekk MittAnbud.no og se om du finner noen til en pris du kan godta. Anonymkode: 0b42a...3a7 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg heller leid inn noen som ikke søler og maler utenfor overalt. Drypper maling på vindusglass, søler maling på gresset og grunnmur, flekker til takrenner osv, typisk amatører som knapt har tatt i en pensel før. Sjekk MittAnbud.no og se om du finner noen til en pris du kan godta. Anonymkode: 0b42a...3a7 De er amatører ja, men jeg har sett et hus de har malt tidligere i sommer som de klarte ganske fint, derfor jeg er interessert i å leie de inn. Anonymkode: 4fb1f...f13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Hadde ALDRI leid inn ungdommer som "klarte ganske fint" å male. Ville også lagt ut på MittAnbud.no Anonymkode: 78f85...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Hvor mye maling legger en slik amatørmaler på? Like lite som en amatørhuseier ofte gjør. Mange er stolte av hvor billig de klarer å gjøre det og hvor lite maling de har brukt. Det er helt feil tankegang. To fyldige strøk trengs, med en kvalitetsmaling. Og hva som er riktig kvalitet for deg er det huset sitt tilstand som bør bestemme. Anonymkode: 0f357...f14
Mt3 Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Å klage over at ungdommen ikke vil jobbe for pengene det klarer vi godt, men å gi TS ett anslag av hva jobben vil være verdt det greier ingen. Du kan legge ut oppdraget på mitt anbud, trekke fra litt på prisen og tilby jobben til ungdommene for det beløpet, eller så kan du spørre eieren av det huset du har sett at de har malt om hva de fikk i betaling eller hva han ville gitt de for jobben om han hadde en vegg på 50m² som skulle males. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Vi hadde nettopp tre lokale 17-åringer til å male huset vårt, en helt gjennomsnittlig stor enebolig. De tok 220 kr/timen pr person, og vi handlet inn maling og alt annet de trengte. De brukte tilsammen 53 timer på jobben, og vi betalte dem 13.000 (som de da delte på 3). Anonymkode: d1c20...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå