Gjest Gjest_eva_* Skrevet 17. januar 2006 #1 Del Skrevet 17. januar 2006 Har fått jobb som butikksjef i en ny klesbutikk som åpner i mai. Butikken er forholdsvis stor, 250kvm. Skal i kontraktsmøte om en uke, og lurer på hva jeg kan forvente meg i lønn? Noen som er butikksjefer her, og vil dele noen opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 17. januar 2006 #2 Del Skrevet 17. januar 2006 Hør med Handel&kontor om du er medlem der. De er ikke gode til å svare på spørsmål om du ikke er medlem, men siden du er butikksjef bør du vel melde deg inn uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #3 Del Skrevet 17. januar 2006 Venninnen min er butikksjef i en klesbutikk og hun tjener 22.000,- pr mnd med mulighet for bonus to ganger i året. Sist var bonusen nesten en hel månedslønn - så hvertfall i hennes bedrift er det mulighet for gode ekstrapenger hvis en står på og gjør en bra jobb. Hva som er vanlig ellers aner jeg ikke, men slik er det hvertfall der hun jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er butikksjef i en middels stor klesbutikk på et kjøpesenter og har en årslønn på 315 000,- Da er overtid innbakt i lønna, så jeg får det samme utbetalt uansett antall timer. Som regel jobber jeg mye mer enn 37,5 timer i uka, og i de travleste periodene tror jeg timelønna hadde blitt ganske dårlig.... Men jeg tror jeg har en grei lønn. Er fornøyd i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #5 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan jeg spøre dere hva slags utdannelse dere har som er butikksjefer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #6 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan jeg spøre dere hva slags utdannelse dere har som er butikksjefer? ← Det var jeg som svarte i innlegg rett over her. Jeg har gått to år på BI. Men som butikksjef tror jeg at personlig egnethet og relevant erfaring er vel så viktig. Da jeg var nyutdannet var det nok utdannelsen min som vekket interesse da jeg søkte på jobber. Nå har jeg lang erfaring og jeg klart og skaffe meg gode referanser og det er gull verdt for meg. Lykke til! Butikksjefyrket er kjempespennende og til tider ganske slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 21. januar 2006 #7 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har også to år på BI, men det er nok også erfaring som har bidratt til at jeg nå blir butikksjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå