AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Vet ikke om det blir jente eller gutt. Vi liker norrøne og lurer på hvilket navn vi burde gå for av: Odin, Birk, Loke eller Brage. Frøya, Eiril, Embla eller Idunn. Anonymkode: 9ced0...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om det blir jente eller gutt. Vi liker norrøne og lurer på hvilket navn vi burde gå for av: Odin, Birk, Loke eller Brage. Frøya, Eiril, Embla eller Idunn. Anonymkode: 9ced0...dab Ingen av dem. Velg et dobbeltnavn heller. Jostein, Gunnhild el. Anonymkode: 89a9d...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av dem. Velg et dobbeltnavn heller. Jostein, Gunnhild el. Anonymkode: 89a9d...680 Vel, Idunn er også et dobbeltnavn da. Eiril også. Men Eirhild er penere og ser ikke ut som om en 4-åring har prøvd å stave det. Anonymkode: 89a9d...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg liker best Birk, Brage, Frøya og Eiril. Anonymkode: b1bd2...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 11.15): Vet ikke om det blir jente eller gutt. Vi liker norrøne og lurer på hvilket navn vi burde gå for av: Odin, Birk, Loke eller Brage. Frøya, Eiril, Embla eller Idunn. Anonymkode: 9ced0...dab Synes alle navnene er fine! Jeg hadde nok selv valgt Odin, og Frøya tror jeg. Risikoen ved å spørre her er at man kan få mange kommentarer på navnene, som kanskje ikke hjelper på valget, og som potensielt kan ødelegge for eget valg. Her hadde vi tre jentenavn frem til baby var født, og valgte noen dager etter det. Lykke til med svangerskap og barseltid :) Anonymkode: 52594...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg er ikke så glad i norrøne navn, men Frøya er nydelig Ville valgt det. Av guttenavnene liker jeg Brage best. Jeg liker minst Odin og Idun. Anonymkode: d0b28...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg liker best Brage og Embla. Alltid likt Ask og Embla, etter de første menneskene Anonymkode: 0847e...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Del Skrevet 7. august 2023 Liker Brage, Loke og Embla. Anonymkode: e0d32...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå