Gå til innhold

Festeblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 7dpo i dag. I går trodde jeg at jeg fikk mensen, da det hadde kommet litt blod i trusa og det var litt lysrosa på papiret da jeg tørket meg. Men det er foreløpig alt som har kommet. Ingen blødning i natt, ingenting når jeg tørker meg.  Kan det ha vært festeblødning?

Anonymkode: 298d7...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (42 minutter siden):

Dessverre kan ingen gi deg svar på dette ..only time wil tell

Det skjønner jeg, men tenkte om andre har erfaringer med det :)

Anonymkode: 298d7...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe som jeg skulle tro var en festeblødning i går når jeg var 10 dpo. Men jeg fikk ganske "mye" ferskt blod og trodde som deg at mensen hadde kommet tidlig. I dag testet jeg positivt og har sluttet å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (3 timer siden):

Jeg fikk noe som jeg skulle tro var en festeblødning i går når jeg var 10 dpo. Men jeg fikk ganske "mye" ferskt blod og trodde som deg at mensen hadde kommet tidlig. I dag testet jeg positivt og har sluttet å blø.

Da var det ikke fest blødning...man blør ikke mye ved det..og når egget fester seg tar det flere dager før du produserer nok hhv til å få positive test. Ja du er gravid..men da har nok egget fester seg tidligere og du kan også hat eggløsning tidligere.

Ta eventuelt en ny test imorgen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 time siden):

Da var det ikke fest blødning...man blør ikke mye ved det..og når egget fester seg tar det flere dager før du produserer nok hhv til å få positive test. Ja du er gravid..men da har nok egget fester seg tidligere og du kan også hat eggløsning tidligere.

Ta eventuelt en ny test imorgen 

Jeg har ikke hatt eggløsning tidligere. Jeg har tempet i mange år og jeg har dessuten testet med eggløsningtester siden dag 6 denne syklusen. Jeg er 100% sikker på når jeg hadde eggløsning. Ikke uvanlig at egget fester seg på 10 dpo, som skjedde med meg. Vet ikke hvorfor jeg skal ta en ny test i morgen når jeg allerede har testet positivt? Å teste positivt på 11 dpo er heller ikke uvanlig. Jeg skrev også "mye" fordi det var mer enn vanlig spotting som jeg vanligvis bruker å få 4-5 dager før mens, men mye mindre enn en vanlig mens. 

Endret av Lykkeligung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligung skrev (16 timer siden):

Jeg har ikke hatt eggløsning tidligere. Jeg har tempet i mange år og jeg har dessuten testet med eggløsningtester siden dag 6 denne syklusen. Jeg er 100% sikker på når jeg hadde eggløsning. Ikke uvanlig at egget fester seg på 10 dpo, som skjedde med meg. Vet ikke hvorfor jeg skal ta en ny test i morgen når jeg allerede har testet positivt? Å teste positivt på 11 dpo er heller ikke uvanlig. Jeg skrev også "mye" fordi det var mer enn vanlig spotting som jeg vanligvis bruker å få 4-5 dager før mens, men mye mindre enn en vanlig mens. 

Ok ..men når egget fester seg tar det flere dager før du får nok hgc til å få positive test. Så du får ikke positive test dagen etter egget har festet seg..da har egget festet seg tidligere bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (2 timer siden):

Ok ..men når egget fester seg tar det flere dager før du får nok hgc til å få positive test. Så du får ikke positive test dagen etter egget har festet seg..da har egget festet seg tidligere bare

Ja, det er jo såklart en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mer vanlig med småblødninger tidlig i graviditeten enn man gjerne tror.. Festeblødning er nok mer skjelden enn andre helt ufarlige småblødninger. Etter 6 graviditeter har jeg aldri opplevd festeblødning, men hatt småblødning tidlig i 4 av svangerskapene.. Ironisk nok var det de 2 gangene det gikk galt før uke 12 jeg ikke opplevde noe form for blødning. 

Anonymkode: 2afe3...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme som deg TS, at jeg fikk litt blod i trusa, lyserosa farge når jeg tørket meg den dagen jeg skulle hatt mensen, og at det stoppet helt opp. Testet positivt samme dag. 5 dager senere spontanaborterte jeg.

Dette er jo veldig individuelt, fra svangerskap til svangerskap. Men i mitt tilfelle tror jeg at egget ikke hadde festet seg på rett måte, som førte til SA.

Krysser fingrene for deg! Behøver ikke å vere noe galt.

Anonymkode: f3c61...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blødning fra 5-7 DPO. 21+6 i dag :) Men det skal sies at jeg hadde det to ganger uten at jeg ble gravid også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...