Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #41 Skrevet 18. januar 2006 Har dere forsøkt å si det rett ut, uten innpakning?
Gjest gjest i dag Skrevet 18. januar 2006 #42 Skrevet 18. januar 2006 Ikke med akkurat de ordene som Saskia brukte, men ganske rett ut, ja. Tror dessverre ikke snakking kommer til å løse problemet for oss, det har jeg/vi forsøkt. Trenger vel kvinnelist eller andre gode forslag.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #43 Skrevet 18. januar 2006 Noen ganger skulle jeg ønske at han bare stakk den inn og fyllte meg opp, uten all denne tiden først Har du hørt om og forføre før! Ta styringa og kjør ditt eget løp,hvis ikke han går for det er det han det er noe galt med Kanskje han ikke skjønner at forspill alltid ikke er nødvendig for god sex
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #44 Skrevet 18. januar 2006 Har du hørt om og forføre før! Ta styringa og kjør ditt eget løp,hvis ikke han går for det er det han det er noe galt med Kanskje han ikke skjønner at forspill alltid ikke er nødvendig for god sex ← Eller kanskje vi bare er for ulike på det punktet.
Gjest gjest i dag Skrevet 19. januar 2006 #45 Skrevet 19. januar 2006 Tror Sissan er inne på noe når hun sier at mange menn ikke tror at kvinner kan ha glede av en kjappis. Jeg har ofte fått inntrykk av at kjæresten min ikke helt kan tro at jeg ønsker det skal gå fortere. Selv om det kanskje ikke fører til orgasme for meg, er det jo allikevel godt, og eventuelt kan man jo fortsette på annen måte etterpå. Hvordan klarte du å "omprogrammere" kjæresten din, Sissan? Og til gjest: Jeg kan forføre så mye jeg vil, men kjæresten vil trekke det ut i det uendelige, er det ikke så mye jeg får gjort. Kan ikke (og vil heller ikke) tvinge ham heller! Saskia, mulig dere og vi er forskjellige, men det betyr jo bare at vi alle må tilpasse oss litt hverandre. Det betyr ja ikke at vi bare skal gjøre det unna raskt, men i blant, når man ikke har tid og overskudd til et timelangt program, som et alternativ til ingenting.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. januar 2006 #46 Skrevet 19. januar 2006 Anbefaler å ta det hjemme Utover det kan jeg anbefale en kjappis i ny og ne. Kommer man i gang med det, tenderer det til å medføre økt behov og lyst til mer, og det blir lettere å prioritere. Min erfaring er at det er litt som med trening. Ikke lett å starte når man er på null, men er man i gang blir man fort avhengig Sov nok, og ikke utsett sexen til dere er i senga. Jeg er ihvertfall sånn at når jeg har fjernet sminke og pusset tenner da vil jeg sove - da er det for sent. Helger er også en god ide - dere er vel ikke booket opp hele dagen hver dag? Da ville jeg i tilfelle satt av litt mer tid til å være tosomme. Og flørt med hverandre!! ← Så enig så enig! Det er ikke værre enn å prioritere og sørge for at begge har et ansvar for å ta initiativet. Men - jeg kunne godt tenkt meg litt sånn kosesex etter at vi har lagt oss men da er hun som deg - etter tannpussen er det dyna, boka og "natta" som gjelder..................... desverre.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå