Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Her inne har jeg av og til følelsen av at dere alle har et superaktivt sexliv. Spm er hvordan har dere tid til det? Vi står opp kl. 06.30, altfor trøtte til å tenke på sex. Om kveldene ses vi ofte først kl. 21. De gangene jeg kommer tidligere hjem fra jobb, drar vi ofte på trening og deretter sovner vi. I helgene er det litt bedre, men lørdag er det storinnkjøp og husvask og ofte familie og venner som vil se oss litt. Hvordan får dere tid til sex?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 trening Hvis trening er viktigere enn sex kan dere bare ha det så godt! Sex må man bare ta seg tid til,uten sex dør sikkert forholdet til slutt
Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Trening er ikke viktigere enn sex, men tror at vi uten litt trening to-tre ganger hadde hatt enda mindre overskudd i hverdagen. Spm var heller hvordan dere klarer å kombinere tidsklemme og sex.
Gjest |H| Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Vi kunne hatt sex hele kvelden om vi bare ville.. Fra vår lille har lagt seg i sju-tiden til vi legger oss, kunne vi sikkert hatt sex 10 ganger på rad! Sex har man alltid tid til!!
Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Da er du heldig og fremfor alt har du god tid... Har dere alle like god tid, eller er det noen av dere som også har lange dager?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Vi prioriterer tid til sex, akkurat som vi prioriterer tid til andre nødvendige ting, nettopp fordi sex er viktig i et forhold.
Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Så dere setter av en time annen hver kveld (f.eks. 22-23)? Kan du forklare hvordan dere det prioriterer det? Vil gjerne ha noen ideer!
Gjest |H| Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Kan du ikke bare si til typen din en og annen kveld, at nå dropper dere treninga så har dere sex istedet? MÅ dere virkelig på trening hver kveld?? For meg høres d litt rart ut at du trenger tips til hordan man skal prioritere sex.. sex bør komme naturlig, ikke noe man bør planlegge en dag i forveien. Da høres d ut som d er mer en jobb eller en oppgave, enn å dyrke deilig, god elskov med den du er glad i!
Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #10 Skrevet 17. januar 2006 Selvfølgelig må vi ikke på trening hver dag, men 2-3 ganger i uka synes jeg ikke er mye. Problemet er vel heller at vi har lange dager, og ofte mangler overskudd i uka. Helgene er jo som sagt bedre. Formuleringene mine var nok uklare, kanskje jeg heller skal spørre hvor ofte dere synes det er normalt å ha sex når begge har lange dager og lite tid? Dere snakker om å prioritere sex, og det er jeg jo enig i, men hvordan???
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. januar 2006 #11 Skrevet 17. januar 2006 Helgen er øremerket for den slags, og hvis vi i tillegg får muligheter i ukedagene er det en bonus Selv om vi gjerne har mange planer i helgen er det jo både fredagskveld, en hel lørdag og en hel søndag og ta av, og det pleier aldri å bli problemer selv om man skal spise brunch med venner, på byen, vaske huset og shoppe litt i tillegg til å bare sitte hjemme å sløve.
Gjest 2324 Skrevet 17. januar 2006 #12 Skrevet 17. januar 2006 Dere snakker om å prioritere sex, og det er jeg jo enig i, men hvordan??? ← På samme måte som du prioriterer å trene 3 ganger i uka.. Trenger ikke gjøre ting vanskeligere enn de er vet du.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 Problemet er at han begynner tidlig på jobb og jeg begynner litt senere og dermed jobber lengre. Det er dessverre ikke noe jeg kan endre på, siden det ikke er så lett å finne en ny og bedre jobb Sissan har nok rett i at vi kanskje er for slitne til å tenke på det, men det er vel noe av det jeg ønsker å rette på. Sex i dusjen høres ganske fristende ut, men på treningsstudioet? Skal i alle fall forsøke å overtale ham til å ta dusjen hjemme en gang i blant, selv om det ikke er så fristende å reise svett hjem gjennom byen i kulda. brrrrr Håper på flere konstuktive svar!
tobo Skrevet 17. januar 2006 #14 Skrevet 17. januar 2006 Snakket nettopp med mannen min om dette igår. Han er bekymret. Med rette. Jeg har ikke tatt initiativ på lenge. Merker at jeg blir fjernere og fjernere fra han på andre områder også. Mer irritert, kaldere og sur. Skrekk. Jeg er blitt samboer fra helvete! Jeg synes hverdagen spiser meg opp. Krevende jobb, studier, en 5-åring og en typisk tenåringsdatter. Men jeg skal ta tak i dette med sexen. Vet at det hjelper på de andre områdene. Sexlivet og hvordan vi har det ellers henger sammen. Vet mange benytter seg av familieterapi og får fart på sexlivet igjen. Jeg har en tro på å starte med sex. Snakker Flylady noe om dette? Å rydde opp i sexlivet?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #15 Skrevet 17. januar 2006 Jeg forstår ikke helt problemet. Er det ikke bare å bestemme seg for når man vil være sammen (med mulighet for sex) også bare gjøre det. Det er vel bare snakk om å bli enige om at man vil det og så velge tidspunkt.
Gjest LoisLane Skrevet 17. januar 2006 #16 Skrevet 17. januar 2006 Jeg forstår ikke helt problemet. ← Enig. Det trenger ikke ta lang tid! Jeg synes det ser ut som problemet er at ingen av dere har overskudd til å ha sex.
tobo Skrevet 17. januar 2006 #17 Skrevet 17. januar 2006 Problemet mitt er hvertfall at jeg liksom ikke gidder. Enda det er snakk om den mannen jeg har hatt best sex med i livet. Rart.
Gjest LoisLane Skrevet 17. januar 2006 #18 Skrevet 17. januar 2006 Er det bare meg som får overskudd av å ha sex?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #19 Skrevet 17. januar 2006 Vi har både bleiebarn, eldre barn og min mann jobber mye. Det gjør jo jeg også med hus og unger. Vi kunne fint hatt sex hver dag siden ungene legger seg fint og sover hele natten. Jeg ønske sex hver dag, minst , men min mann klarer seg med 1-2 ganger i uken. Han er ikke akkurat i toppform og inntar horisontalen i sofaen heller enn å trene, så overskuddet han har til sex er bortimot ikke-eksisterende....sukk
Gjest gjest i dag Skrevet 17. januar 2006 #20 Skrevet 17. januar 2006 Problemet er nok ofte overskuddet, og med kvikkiser har vi ikke vært noe flinke. Når vi først kommer så langt, bruker vi laaaand tid, noe som er deilig, men det fører kanskje til at det ikke blir så ofte, siden vi føler at vi trenger masse tid. Enig med Sissan at det er for sent etter tannpussen, kjekt å kose litt, men jeg sovner før det kan utvikle seg til noe mer. Og til Luis Lane; joda, vi får overskudd av det, når vi først kommer så langt. Dere har inspirert meg; skal forsøke å motstå fristelsen til å sovne i kveld og heller forsøke å forføre sambo. Enda et spm (sikkert dumt sett med øynene til dere som stadig har kvikkiser, men, jeg tar sjansen på å tabbe meg ut igjen.); hvordan kan vi bli flinkere til kvikkiser i stedenfor bare lange (og sjeldne) seanser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå