AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 I annonsen står det bare «Din lønn avtales i samsvar med vår lønnspolitikk.» men jeg finner ingen veiledning når jeg googler😅 Noen som vet, eller som har erfaring med liknende? Anonymkode: b3b12...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Statens lønnsregulativ Anonymkode: 99b49...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Statens lønnsregulativ Anonymkode: 99b49...da3 Det sier ikke noe om annet enn lønnstrinn, og ikke om hvilke stillinger som har hvilke lønnstrinn. ts Anonymkode: b3b12...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier ikke noe om annet enn lønnstrinn, og ikke om hvilke stillinger som har hvilke lønnstrinn. ts Anonymkode: b3b12...ff0 Det bruker å stå en løsnnskode i utlysningen. Om det ikke gjør det så spør du ved et eventuelt intervju. Koden sier noe om hvor stillingen er plassert og i hvilken lønnsramme Anonymkode: 99b49...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg kjenner ikke lønnspolitikken til statens vegvesen, men førstekonsulent er ofte fra ltr 50-61, rådgiver 61-69, seniorrådgiver 67- x. Anonymkode: 434b0...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det bruker å stå en løsnnskode i utlysningen. Om det ikke gjør det så spør du ved et eventuelt intervju. Koden sier noe om hvor stillingen er plassert og i hvilken lønnsramme Anonymkode: 99b49...da3 Det står dessverre ingen lønnskode i utlysningen, og heller ikke i tidligere utlyste stillinger i andre deler av landet med samme stillingstittel. Jeg ønsker ikke å søke hvis jeg ikke har mulighet til å få høyere lønn enn der jeg er i dag☺️ ts Anonymkode: b3b12...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 Da ringer du og spør. Den er forhandlingsbar, det varierer etter bakgrunnen din og tildels hvor i landet dette er. Anonymkode: eb57e...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Del Skrevet 13. mars Fant du ut av det? Anonymkode: fdb8c...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå