AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg har en iPhone X med knust skjerm (altså ikke glasskjerm, men skjerm som viser innholdet i telefonen), så den er helt svart. Jeg ønsker å tilbakestille den til fabrikkformat, men uten å kunne se noe på skjermen får jeg ikke dette til. Selvfølgelig, har jeg også kjøpt ny MacBook, så iPhone x er ikke koblet oppimot den nye macbooken. Er det noe sjans for å tilbakestille? Anonymkode: 9ac0f...30b
newman01 Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Logg inn på icloud.com/find, se etter telefonen din der, velg den, slett innhold How to factory reset an iPhone with broke… - Apple Community
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Fant ikke telefonen på icloud:( Anonymkode: 9ac0f...30b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Spurte mr google: Hvordan resete iPhone X? Hold inne og slipp deretter raskt volum ned-knappen. Trykk på og hold inne sideknappen. Slipp sideknappen når Apple-logoen vises. (problemet blir vel her at du ikke kan se apple logoen) Dette er på eget ansvar. Jeg vet ikke om det er løsningen! Anonymkode: c5888...9be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå