Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg testen nylig positiv på en graviditetstest og nå starter jeg bli litt stressa. Vi har et stort ønske om baby, så det står ikke på dette. Men hva skal jeg gjøre nå med tanke på at testen viser positiv? Skal jeg ta kontakt med en lege, skal jeg vente noen uker? Hjernen min starter jobbe litt på fult her. 
Jeg har ikke så god tone med fastlegen min og står enda på venteliste på ny lege, er det mulig reise til en annen lege? Min fastlege er også 1 1/2 time unna med buss, siden alle fastlegene her er fylt opp. Stått i kø noen måneder nå :( Trenger virkelig råd og veiledning 

Anonymkode: 29b86...bb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt tror du at du er på vei? Har du en helsestasjon og jordmor i nærheten? Du må ikke gå til fastlege. 

Anonymkode: 6817b...d16

Skrevet

Kan gå til fastlegen og si du er gravid, skal da henvise til sykehuset for ultralyd osv. Eller du kan gå til jordmor/gynekolog og de kan starte prosessen og henvise.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte til kommunen og ble satt over til jordmor som fulgte meg opp i svangerskapet 😊

Anonymkode: bcaf8...16e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvor langt tror du at du er på vei? Har du en helsestasjon og jordmor i nærheten? Du må ikke gå til fastlege. 

Anonymkode: 6817b...d16

Hvis jeg skal følge Flo som registrerte fra forrige mens(!), er jeg i uke 4 nå. Skulle hatt forventet mens idag men testet heller positiv ❤️ jeg skal sjekke opp i dette, tusen takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet
Millinea skrev (16 minutter siden):

Kan gå til fastlegen og si du er gravid, skal da henvise til sykehuset for ultralyd osv. Eller du kan gå til jordmor/gynekolog og de kan starte prosessen og henvise.

Da skal jeg sjekke opp mulighetene, tusen takk for svar ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ringte til kommunen og ble satt over til jordmor som fulgte meg opp i svangerskapet 😊

Anonymkode: bcaf8...16e

Tusen takk for svar, betryggende høre jeg slipper reise til fastlegen. ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...