Gå til innhold

Forlovelsesring- giftering og morgengave? Dette blir dyrt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en lang forsvarstale 😴 orket ikke lese.

Anonymkode: 0ce2f...4a7

Kort fortalt: Hun er gift og de har penger nok men bruker dem ikke på diamanter. 

Anonymkode: 1216a...597

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bedre å bruke penger på noe som faktisk betyr noe, og ikke meningsløst overpriset juggel.

Bruk penga på bryllupsreise.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke mitt problem 

Men å beskylde noen for å være en fattig mann når jeg ikke skriver under AB og det kommer tydelig frem fra profilen min at jeg er kvinne , bare pga at jeg er i mot hvordan det har blitt og ikke er like materialistisk som deg blir bare for dumt

Du siterte meg på mitt andre innlegg, mitt første (og kortere) innlegg uttalte jeg samme meningen. Ble de få linjene i første innlegg for vanskelig å lese også? Sms-format, går det greit?.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som planlegger frieri og bryllup, bare ringene er jo en (liten) formue. Venninne giftet seg nå i vår. De hadde ikke forlovelsesring, men giftering og diamantring i morgengave kom på over 100k. Er dette vanlig? I tillegg et selskap med 70-80 gjester blir man jo nesten ruinert. 

Anonymkode: 07944...b7b

Det er mange ganger mer enn vi brukte på ring 

Anonymkode: 0cb22...1b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er et utdrag: 

For to år siden så fikk jeg uhelbredelig kreft, og jeg er så utrolig glad for det livet vi har levd der vi har prioritert pengene på å reise og oppleve mye, skapt mange minner sammen, i stedet for å pusse opp og kjøpe nytt etter som motebildet endrer seg. Jeg har både smykker, ringer og øredobber som jentene våre skal arve, så det skal ikke stå på det.

Anonymkode: fa639...45f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...