Gå til innhold

Angstanfall og medisin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken medisin bruker du for angstanfallene dine? 

Anonymkode: 282cc...6f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For anfallene  mine bruker jeg ingenting. De har jeg lært å stå i eller merke og komme meg ut i fra situasjonen.

Men når jeg våkner med angst bruker jeg sobril den dagen.

Anonymkode: bd73b...5ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For anfallene  mine bruker jeg ingenting. De har jeg lært å stå i eller merke og komme meg ut i fra situasjonen.

Men når jeg våkner med angst bruker jeg sobril den dagen.

Så flink du er.

Bruker du noen teknikker som du har lyst til å dele?

Jeg sliter mest med anfall når jeg skal sove og når kroppen er mest urolig og stresset så blir jeg liggende våken med leggkramper i tillegg. Har prøvd magnesium for disse men det hjelper ikke.

Gjest Lawyam
Skrevet

Har du snakket med lege om det da, eller psykolog?. De kan jo hjelpe deg med å anbefale noe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Så flink du er.

Bruker du noen teknikker som du har lyst til å dele?

Jeg sliter mest med anfall når jeg skal sove og når kroppen er mest urolig og stresset så blir jeg liggende våken med leggkramper i tillegg. Har prøvd magnesium for disse men det hjelper ikke.

Når man flere ganger har fått total panikk i butikk der man ligger på gulv å hikster i seg luft, lærer man at det slettes ikke er farlig og folk flest hjelpsomme. Så der er det vel rett og slett det at jeg aldri har latt noe stoppe meg. Sta som juling😅 Nå merker jeg som oftest når pulsen  begynner å øke og går da bort fra situasjonen å setter meg ned å puster. Dette kan også skje i butikker. 

Tror vel min fordel er at jeg ikke er eller blir flau.

Jeg har det også slik som deg ved søvn ( minus leggkramper)Bruker alimemazin og imovane når kroppen er for anspent. Men aldri mer enn 2 dager pr uke med imovane. 

Har du prøvd atarax? Gammel type allergimedisin som brukes mot angst og gjør deg døsig. Mann min med restles legs bruker den. Ikke vanedannende 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...