AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Det slo meg i dag etter at jeg nå er enslig etter brudd med kjæresten som jeg trodde var mannen i mitt liv. Drømte om å gifte meg med han men det var bare en fantasi. Jeg begynner å bli gammel nå og selv om jeg har masse kjærlighet å gi så innser jeg at det er vanskelig å finne noen som vil velge meg. Og at jeg Kansje aldri vil bli en brud. Det er en trist følelse. Drømmer om å elske noen og bli elsket. Og gifte meg og feire kjærligheten. Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Vet at min bror på 42 drømmer om å bli gift og få barn. Han har aldri hatt kjæreste (som jeg vet om), kun datet i hytt og pine. Damene han har datet er utseendemessig ganske pene, personlighetsmessig vet jeg svært lite om dem. Jeg forstår ikke helt hvem som backer ut etter én eller to eller tre dates, men broren min får det til å høres ut som at det alltid er HAN som velger DEM vekk (noe jeg egentlig ikke tror på). Selv tror jeg at han har brukt for mange år på å "pule rundt", for nå å sitte igjen som evig ungkar. Jeg hadde i hvertfall blitt skeptisk om jeg matchet med en fyr som aldri hadde vært i et forhold. Anonymkode: fc69e...e7e 5
remix2020 Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det slo meg i dag etter at jeg nå er enslig etter brudd med kjæresten som jeg trodde var mannen i mitt liv. Drømte om å gifte meg med han men det var bare en fantasi. Jeg begynner å bli gammel nå og selv om jeg har masse kjærlighet å gi så innser jeg at det er vanskelig å finne noen som vil velge meg. Og at jeg Kansje aldri vil bli en brud. Det er en trist følelse. Drømmer om å elske noen og bli elsket. Og gifte meg og feire kjærligheten. Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 Jeg er 50. Har vært både samboer og gift, men er nå singel. Jeg gifter meg gjerne igjen, men trenger ikke stort kirkebryllup og 100 gjester neste gang. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Ja, skulle gjerne vært gift. Hører mange sier det gir en følelse av ro og trygghet . Anonymkode: 71006...64e 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Gifte seg? Nei. Den seremonien betyr ingenting. Men føler et stort savn etter å få barn. Trodde ikke menn kunne bli babysyke. Men her sitter jeg og ser på baby-videoer på youtube og gråter. Anonymkode: 078d3...540 3 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Tipper at det er fler menn som er lei seg av å være gift 😂 De som ønsker seg desperat kvinne og barn er ofte en grunn til det. De er ikke menn som kvinner vil ha. Av ulike grunner. Også har de brukt hele livet på å sutre om det og ikke gjøre noe med det. Anonymkode: 7b7ee...934
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper at det er fler menn som er lei seg av å være gift 😂 De som ønsker seg desperat kvinne og barn er ofte en grunn til det. De er ikke menn som kvinner vil ha. Av ulike grunner. Også har de brukt hele livet på å sutre om det og ikke gjøre noe med det. Anonymkode: 7b7ee...934 Unødvendig og usant. Anonymkode: 71006...64e 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 Å drømme om å være brud, bryllup og ekteskap er for meg et stort rødt flag. Beviser at man er mer forelsket i forventningene og ideen enn selve mennesket. Å gå igjennom livet og slippe å være gift må da være den ultimate lykke. Anonymkode: a84ea...c81 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det slo meg i dag etter at jeg nå er enslig etter brudd med kjæresten som jeg trodde var mannen i mitt liv. Drømte om å gifte meg med han men det var bare en fantasi. Jeg begynner å bli gammel nå og selv om jeg har masse kjærlighet å gi så innser jeg at det er vanskelig å finne noen som vil velge meg. Og at jeg Kansje aldri vil bli en brud. Det er en trist følelse. Drømmer om å elske noen og bli elsket. Og gifte meg og feire kjærligheten. Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 For min del er ikke bryllup og ekteskap noen nødvendighet. Jeg trenger ingen seremoni hverken for min del eller for våre familier og venner. Heller ikke som en feiring av kjærligheten, den må feires og pleies hver dag. Anonymkode: 05741...358 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 Når jeg var tenåring drømte jeg om å gifte meg ung og få mange barn. I stedet så endte jeg opp med 0 barn og 0 ekteskap. Det er en stor sorg ja. Er ensomt å være middelaldrende og alene. Anonymkode: 6262d...9c0 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg var tenåring drømte jeg om å gifte meg ung og få mange barn. I stedet så endte jeg opp med 0 barn og 0 ekteskap. Det er en stor sorg ja. Er ensomt å være middelaldrende og alene. Anonymkode: 6262d...9c0 Så hvorfor har du ikke kjæreste? Man må jo date en del for å oppnå det, med mindre du er en av de som får ny kjæreste på 1 måned eller mindre.. Anonymkode: 78799...fcc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 Nei. Er mer lei meg for at jeg giftet meg. Anonymkode: 412b8...474 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor har du ikke kjæreste? Man må jo date en del for å oppnå det, med mindre du er en av de som får ny kjæreste på 1 måned eller mindre.. Anonymkode: 78799...fcc Jeg har sterke mistanker om asperger. Har bare aldri klart å forstå hvordan mennesker menneskelige relasjoner fungerer, så jeg har vært stort sett alene hele livet. Klarer ikke å "connecte" med mennesker, og vi forstår bare ikke hverandre. Jeg misforstår alt av sosiale koder, regler og signaler, og da er ikke folk flest interessert i meg. Anonymkode: 6262d...9c0 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sterke mistanker om asperger. Har bare aldri klart å forstå hvordan mennesker menneskelige relasjoner fungerer, så jeg har vært stort sett alene hele livet. Klarer ikke å "connecte" med mennesker, og vi forstår bare ikke hverandre. Jeg misforstår alt av sosiale koder, regler og signaler, og da er ikke folk flest interessert i meg. Anonymkode: 6262d...9c0 Du kan få deg kjæreste likevel. Hvis du ønsker det da. Har du tenkt på å møte en likesinnet? En mann med Asperger hvis du er dame og omvendt hvis du er mann (med mindre dette er feil legning). Det finnes en for deg også! ❤️ Anonymkode: 78799...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Skrevet 5. august 2023 Nei på ingen måte. Selv har jeg gitt opp kjærligheten, gidder heller ikke date via tinder for å knulle. Er lei hele greiene. De damene jeg vil ha vil ikke ha meg, ellers så lager de bare drama ut av ingenting. Har to lengre forhold bak meg, men hadde aldri en drøm om å gifte meg. Har heller ingen barn. Deilig å kun være meg. Trives å ha det sånn. Det virker kanskje som jeg er litt bitter, men det er jeg ikke. Anonymkode: f61f4...c58
hocane Skrevet 5. august 2023 #16 Skrevet 5. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det slo meg i dag etter at jeg nå er enslig etter brudd med kjæresten som jeg trodde var mannen i mitt liv. Drømte om å gifte meg med han men det var bare en fantasi. Jeg begynner å bli gammel nå og selv om jeg har masse kjærlighet å gi så innser jeg at det er vanskelig å finne noen som vil velge meg. Og at jeg Kansje aldri vil bli en brud. Det er en trist følelse. Drømmer om å elske noen og bli elsket. Og gifte meg og feire kjærligheten. Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 Man trenger ikke å gifte seg for å ha et lykkelig familieliv. Alle disse tradisjonelle tingene ble drept som følge av feminismen. Endret 5. august 2023 av hocane 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #17 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, skulle gjerne vært gift. Hører mange sier det gir en følelse av ro og trygghet . Anonymkode: 71006...64e Ja. Jeg er gift, Kvinne på 47 år. I dag stod vi opp, drakk kaffe, så gikk vi ut og klippet hekken. Jeg malte trappa. Naboene kom og hjalp med hekken. Jeg elsker det normale livet. Kaffe sammen om morgenen, og middag med barna...dvs de er jo store nå og snart ute av reiret. Det er trygt og fint å ha dette livet sammen. Jeg ville være gift fordi det er en forpliktelse til hverandre, og det er en trygghet, både emosjonelt og økonomisk. Det er ikke en fjasemann som kommer inn og puler litt på deg, og så drar han videre når han finner det for godt. Det er foran hele slekta, det er en fest som handler om livet ditt. En høytidelig markering om at vi skal leve sammen. Og da har vi gjort.. og det har jo ikke vært like morsomt alltid, men 99 % av tiden så er det veldig bra. Vi har sammen så lenge at vi er ferdigkranglet også.. nå har vi det bare fint Anonymkode: 6a7d8...16b 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #18 Skrevet 5. august 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan få deg kjæreste likevel. Hvis du ønsker det da. Har du tenkt på å møte en likesinnet? En mann med Asperger hvis du er dame og omvendt hvis du er mann (med mindre dette er feil legning). Det finnes en for deg også! ❤️ Anonymkode: 78799...fcc Jeg møter gjerne likesinnede, men vet ikke hvor jeg finner de, og om jeg finner de så vet jeg fortsatt ikke hva jeg skal si eller gjøre. Hadde mer enn gjerne betalt noen for hjelp om jeg hadde hatt råd. Jeg har lett og forsøkt hele livet, men har aldri klart å finne noen å gå på date med en gang. Har blitt avvist hver gang jeg har forsøkt. Anonymkode: 6262d...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det slo meg i dag etter at jeg nå er enslig etter brudd med kjæresten som jeg trodde var mannen i mitt liv. Drømte om å gifte meg med han men det var bare en fantasi. Jeg begynner å bli gammel nå og selv om jeg har masse kjærlighet å gi så innser jeg at det er vanskelig å finne noen som vil velge meg. Og at jeg Kansje aldri vil bli en brud. Det er en trist følelse. Drømmer om å elske noen og bli elsket. Og gifte meg og feire kjærligheten. Men bryr menn seg om dette? Er det egentlig en drøm for noen menn å gifte seg? Anonymkode: 45007...b43 Gift? Det er ikke noe man er, men noe man tar, så det er det best å holde seg langt unna...... Anonymkode: c3dd6...8fc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #20 Skrevet 5. august 2023 Fleste av mine venner som er gifte er det pga. dama deres har pushet for det. Dvs. Er det kompromiss de går på. Dette har de fått til med hinting og typ ”trusler“. Jeg selv har ikke så pushete dama og vi er fremdeles ikke gift. Har vært sammen i 10 år + og har barn og alt som følger. Hun har innrømmet at hun gjerne vil at vi gifter oss og jeg vurderer nå om å fri til å gjøre henne glad. Anonymkode: cab45...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå