AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg tror jeg kan ha pådratt meg et ribbeinsbrudd. Jeg har sterke, tiltakende smerter og klarer knapt bevege meg. Jeg er alene med et barn på 7 mnd. Jeg har absolutt ingen som kan hjelpe meg med barnet. Hva kan jeg gjøre i en slik situasjon? Er barnevernet riktig instans å kontakte dersom jeg har pådratt meg et brudd og får store vansker med å håndtere barnet fremover? Anonymkode: f7d15...2af 2
Mymlen Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror jeg kan ha pådratt meg et ribbeinsbrudd. Jeg har sterke, tiltakende smerter og klarer knapt bevege meg. Jeg er alene med et barn på 7 mnd. Jeg har absolutt ingen som kan hjelpe meg med barnet. Hva kan jeg gjøre i en slik situasjon? Er barnevernet riktig instans å kontakte dersom jeg har pådratt meg et brudd og får store vansker med å håndtere barnet fremover? Anonymkode: f7d15...2af Ja, de vil vurdere situasjonen din og finne ut hvordan de kan gi deg avlastning
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Hvor bor du? Anbefaler deg å melde deg inn i aleneforeldreforeningen og bygge nettverk. Anonymkode: e31e4...65c
Kaisada Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Prøv å finne en facebookgruppe i området du bor i. Ofte finnes det noen «hjelpe»-grupper i nærområde, som bymisjonen, sanitetsforening el. med mange ildsjeler, frivillige bestemødre ol. Her må du nok legge ut et innlegg i en slik gruppe.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Nei. Barnevernet er ikke rette instans. Og jeg jobber i kommunal barneverntjeneste. Rette instans: Er bistandsavdelingen eller habiliteringen i din kommune. Anonymkode: a19fe...81d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå