AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Enten fordi du er veldig engasjert. Veldig sint. Eller kanskje veldig lei deg. Har du ofte høy puls når skriver? Må skrive så fort som mulig. Huske å få med alt. Anonymkode: cfa8d...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Nei? 😊 Har du? Endret 4. august 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enten fordi du er veldig engasjert. Veldig sint. Eller kanskje veldig lei deg. Har du ofte høy puls når skriver? Må skrive så fort som mulig. Huske å få med alt. Anonymkode: cfa8d...d4c Man burde aldri hverken si eller skrive noe når man er følelsesmessig engasjert . Bare et tips . Vent til du har roet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Nei, men om man klarer å fremprovosere litt høy puls hos den man diskuterer med, så gjør ikke det noe 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 Ja 🙈 Blir fort lei meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCroft Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 Nei, jeg har hvilepuls når jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 Neida, jeg er helt avslappet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Del Skrevet 5. august 2023 Hvilepuls, er jo uansett anonym. Anonymkode: 2622e...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Del Skrevet 5. august 2023 Ja, spesielt når det gjelder hets mot bonusmødre. Anonymkode: 32faf...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Del Skrevet 5. august 2023 Lea skrev (16 timer siden): Ja 🙈 Blir fort lei meg. Jeg også😕 Anonymkode: 83a83...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Del Skrevet 5. august 2023 Nei. Enda ikke funnet en eneste tråd som engasjerer såpass at humøret forandres. Foruten jeg merker at jeg skal flytte til utlandet før jeg trenger hjelp som eldre, for det jeg leser her inne om oppdragelse av barn er skremmende. Anonymkode: 5604e...e82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Del Skrevet 5. august 2023 Hvis man får høy puls og sterke reaksjoner av andres meninger på et internettforum så tenker jeg fra før har litt ufordringer med seg selv. Anonymkode: d6edf...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg kan enkelte dager bli litt engstelig for hva andre skulle finne på å svare meg. Egentlig vet jeg at det er idiotisk men jeg er nå slik skrudd sammen som følger av mye kritikk som barn. Ja, det er ett problem å ha det slik men man får leve med det så godt man kan. Dette er forøvrig grunnen til at jeg bruker en del Ab. Anonymkode: d20d6...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #14 Del Skrevet 5. august 2023 Alltid! Anonymkode: 1dd2e...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Del Skrevet 5. august 2023 Ja, hele tiden, blir så krenket 😭 Anonymkode: 8b2c6...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Del Skrevet 6. august 2023 Kan bli irritert når noen hardnakket påstår noe som er beviselig feil 😅 Anonymkode: 07bcf...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #17 Del Skrevet 6. august 2023 Kan bli litt hissig på idioter, ja. Men vanligvis ikke. Føler det ikke bare har med opplevd idioti å gjøre, men litt dagsform eller om jeg har lavt blodsukker! Anonymkode: 4e707...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå