AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Er det den verste sausen? Eller liker du det på biff eller fisk? Anonymkode: d99ea...73a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Bruker den som smaksetter i enkelte sauser og lignende, eller i Bloody Mary. Anonymkode: 1bc7f...c79
ThereGoesBob Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Det var vel den som liksom startet det hele med den trenden vi ser med ditt og datt sterk chilisaus osv. Jeg bruker ikke tabasco, men andre lignende produkter. Står det Tabasco på bordet tar jeg det gjerne i bøttevis. Deilig med noe spicy til maten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Jeg bruker et par dråper i enkelte retter som smakstilsetning når jeg vil ha det sterkt og jeg enten ikke gidder å bruke annen type chili eller det ikke passer. Det er ikke meningen at den skal brukes som egen saus: hint: veldig små flasker. Anonymkode: a12d6...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Spist den i årevis og fortsatt favoritt. Veldig god eddik-smak som passer til nesten alt. Anonymkode: 1ca1e...3f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå