Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette eller skal gjöre det og kan tipse meg om fotografer i Oslo-området?

Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hør med Peony, hun har gjort det.

Endret av Heidi76
Skrevet

Ok, det skal jeg gjöre.

Det jeg er på jakt etter er forslag til slike bilder.

Jeg har bestemt meg (nesten) for å gjöre det og trenger tips.

Det trenger ikke å väre med undertöy og det trenger ikke vise hele meg, men det skal ikke väre vulgärt.

Noen som har tips?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tips om fotografer i Trondheimsområdet for å gjøre det samme. Noen som har tatt slike bilder her. Vil ha bildene i en ganske liten fin album.

Skrevet

Har også lyst til det (rogaland)

Hva heter sånne bilder, hvis man skal ringe fotograf å høre?

Hva ligger prisen på?

Skrevet

Jeg og vil ;):)

Det hadde vært stilig, hadde dog vært avhening av en GOD fotograf som kunne retusjere eller skjule litt da;-)

Noen som vet om gode fotografer i Bergen da som gjør sånt?? Og hva sier man, "Hei, lurte på om du kunne ta undertøys bilder av meg"?? Nei uff, tror ikke jeg tørr.

En ide kunne jo være å få en god venninne å gjøre det?? Går sikkert an å finne foto råd på nettet ang belysning etc, så det er jo og sikkert MYE billigere.

Skrevet

Fame fotografene i Bergen er gode, men koster litt. Tror ikke de har problemer med å fotografere budoir bilder. :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅHHHH!!!

Hvorfor er ikke jeg fotograf?? :frustrert:

Skrevet

Okai, ja de har veldig tøffe bilder. Uff men jeg er nok for blyg, hehehe. Kommer nok ikke over den kneiken med å ringe inn for å bestille sånne bilder.

Men takk;-)

Skrevet

Jeg ga bort bilder av meg både med vanlige klær og i undertøy i morgengave til min kjære. Han ble utrolig glad og ikke minst overrasket over at JEG hadde turt det! :sjarmor:

Fotograferingen ble en positiv opplevelse for meg, og bildene ble som mannen sier "helt rå"! Jeg ble fotografert, sminket og stylet av Eva Rose Furmyr som holder til i Oslo. Anbefales!! Link til hjemmesiden hennes: http://www.evarose.no/

Skrevet

Hei gjest! Hva ga du for dette? Betaler man pr bilde man vil ha, eller pr time man holder på?

Skrevet

Litt off topic, men oj, for et bilde på den introen på http://www.evarose.no/ ! Det fødselsbildet. Tror kanskje ikke jeg ville hengt det på veggen. :sjenert:

Gjest Gjest_Daisy_*
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men jeg hørte om ei som fikk forloveren til å gjøre det. det går jo fint an å finne ei vennine og mekke no sammen på egenhånd :)

Skrevet
Jeg har ikke gjort det, men jeg hørte om ei som fikk forloveren til å gjøre det. det går jo fint an å finne ei vennine og mekke no sammen på egenhånd :)

jeg skal kanskje det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...