Gå til innhold

Han som bare skulle ha sex. Nå blir jeg ikke kvitt han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg ble kjent med en på tinder som kun var ute etter sex. Jeg fra min side var mer ute etter å bli kjent med noen og hvis det er god kjemi, ta det derifra og se hva det fører til. 
Syntes at han til tider var veldig stygg i måten han pratet på. Sånn typ, «vi skal knulle når du kommer til meg» «du skal suge meg» «jeg vil ikke noe annet enn sex» «du kommer til meg,knuller også går du» 

Jeg bare, nei ikke faen det skjer ikke. Og sa til han flere ganger at han behandler meg som en h**e. 
Han nektet å møtes ute ett sted. Men, etter 2 ukers tid inviterte han meg ut på å ta en kaffe. Vi pratet og hadde det koselig og jeg tenkte «jøss! Det gikk visst an å ha en normal date med han». Etter daten møttes vi igjen 5 dager senere. Og så igjen en uke senere. Og så møttes vi igjen og da hadde vi sex. Og nå er han creepy og sier at han vil ha noe seriøst med meg. Vil forsikre seg om at jeg ikke dater andre og vil ta steget videre. Jeg fra min side bare møtte han fordi jeg var nysgjerrig og så på han som en player fra dag en og så på han som en useriøs person. 
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han nå…

Anonymkode: 2a092...33e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en normal person. Hvorfor satse på noe du er usikker på? Blir det lykke med en slik tosk tror du?

Anonymkode: 21993...470

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fatter og begriper ikke at du i det hele tatt gikk på en date med en som snakket så frastøtende til deg! 

Slett og blokker.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

"Slå opp" som ville gjort med hvilken som helst annen fyr du ikke falt for likevel. Si at kjemien ikke var der eller noe sånt og så kom deg vekk.

Når magefølelsen sier i fra, så er det lurt å lytte til den.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere i 30-åra eller yngre? Så han er interessert i et forhold nå? Han syntes vel at sexen og kjemien var god da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cf636...848

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er dere i 30-åra eller yngre? Så han er interessert i et forhold nå? Han syntes vel at sexen og kjemien var god da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cf636...848

Ja vi er i 30 -årene 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si til ham at han var dritdårlig i senga og det mest tragiske ligget du har hatt - da blir du nok kvitt maset.

Anonymkode: 19d35...76c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gadd du å fortsette å chatte med han i 2 uker til i det hele tatt?

Anonymkode: 35378...6e5

• Liker 1
Skrevet

Synes det er bra du gadd. Kanskje han plukket opp noen tips nå om hvordan det er best å gå fram.

Bare vær ærlig med han og si at du ikke anser han som noe annet enn tidsfordriv og ett knull. 

AnonymBruker
Skrevet

Den måten å snakke til en fremmed på som du var i starten er noe han har på underflaten. Han veide egentlig ett rødt flagg rett foran deg. Hold deg langt unna, dette var kun starten. 

Selvom det er ett sex treff så behandler man vell ikke den andre som en prostituert? Med mindre man avtaler det(rollespill) 

Hadde noen snakket sånn til meg, så hadde man ikke fått kommet lenger. 

Anonymkode: cf395...0e6

AnonymBruker
Skrevet

Han avslørte seg som en psycho før dere møttes så jeg syns det er litt trist at du møtte han likevel. Blokker han

Anonymkode: 11d0c...32e

AnonymBruker
Skrevet

Bekreftet vel egentlig at det er slik oppførsel som fungerer på kvinner. 

Stereotyp voldsutsatte kvinner, jamen han er snill selvom han banker meg opp 

Egentlig bare trist 

Anonymkode: 835c4...f16

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 22.55):

Hei. Jeg ble kjent med en på tinder som kun var ute etter sex. Jeg fra min side var mer ute etter å bli kjent med noen og hvis det er god kjemi, ta det derifra og se hva det fører til. 
Syntes at han til tider var veldig stygg i måten han pratet på. Sånn typ, «vi skal knulle når du kommer til meg» «du skal suge meg» «jeg vil ikke noe annet enn sex» «du kommer til meg,knuller også går du» 

Jeg bare, nei ikke faen det skjer ikke. Og sa til han flere ganger at han behandler meg som en h**e. 
Han nektet å møtes ute ett sted. Men, etter 2 ukers tid inviterte han meg ut på å ta en kaffe. Vi pratet og hadde det koselig og jeg tenkte «jøss! Det gikk visst an å ha en normal date med han». Etter daten møttes vi igjen 5 dager senere. Og så igjen en uke senere. Og så møttes vi igjen og da hadde vi sex. Og nå er han creepy og sier at han vil ha noe seriøst med meg. Vil forsikre seg om at jeg ikke dater andre og vil ta steget videre. Jeg fra min side bare møtte han fordi jeg var nysgjerrig og så på han som en player fra dag en og så på han som en useriøs person. 
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han nå…

Bare si at du ikke vil bli kontaktet av han. Om han fortsetter, si at du kontakter politiet. Politiet selv sier forøvrig at man i k k e skal svare innpåslitne folk, , da de da får et lite håp....

Anonymkode: 9aba2...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...