Izaria Skrevet 17. januar 2006 #1 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei! Reiser på bryllupsreise med min kjære MANN på mandag, til Maldivene, og er nå i gang med planlegningen. Vil dere ikke være søte og hjelpe meg med hva jeg må huske på å ta med??solkrembikinisexy undertøy sommertopperskjørt og kjolerlette strandskosolhatt og solbrillerreiseapotektoalettmappepenger og passkamera, oppladerflybillettermyggnett/myggspraybehagelige skolesestofftykkere gensermassasjeoljesnacksAnything else?? ← Endret 17. januar 2006 av Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 17. januar 2006 #2 Del Skrevet 17. januar 2006 Gratulerer så mye, mye!! Myggnett Behagelige sko En litt tykkere genser Lesestoff til flyet Hmm... Kommer ikke på noe mer akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk for gratulasjon! Og takk for gode ting jeg hadde glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Del Skrevet 17. januar 2006 En goood massasjeolje...og så overrasker du din kjære med en deilig fra topp til tå behandling! Ha en god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #5 Del Skrevet 17. januar 2006 Håndkle til underlag på solsenger - det er vel ikke lov til å ta dem med ut av hotellet. Jeg tar alltid med meg et badehåndkle, da det ikke alltid er like lett å få tak i et sånt i farten når man skal til stranden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. januar 2006 #6 Del Skrevet 17. januar 2006 Da vi var på Maldivene hadde vi med oss litt snacks hjemmefra da det kostet skjorta på hotellet. Litt greit å ha noe å kose seg med på rommet eller til en drink. Vi hadde kjøleskap på rommet så vi hadde til og med kald sjokolade å kjøle oss ned med innimellom solingen. Vi hadde også cd-spiller på rommet, så vi hadde med oss noen cd'er. Mobiltelefon er jo kjekt å ha med, vi hadde i alle fall dekning der vi var. Vi var forresten på Kuredu. Maldivene er helt fantastisk, gled deg! Og hva med et undervanns-engangskamera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 17. januar 2006 massssse gode idéer her - tusen takk! *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #8 Del Skrevet 17. januar 2006 Sarong Caps/hodeplagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 18. januar 2006 #9 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde ikke orket å slepe et badehåndkle jorda rundt. Hvis du skal bo på et skikkelig hotell så får du det utlevert et nytt ved basenget og kan bruke det hele dagen. På stranden også. Regner med at dere skal bo på et skikkelig bra sted siden det er bryllupsreise. Ellers er det bare å ta med seg masse sommertøy og sandaler. Mest sansynlig er det så varmt på Maldivene at tykkere gensere (som du nevner), jeans og jakker er helt unødvendige. Ta maks med en genser hvis du er usikker. Sjekk også klimaet i perioden på nettet. Jeg er så norsk i hodet at jeg klarer ikke å la være å ta med meg litt for mye varme klær på ferie. Ender alltid opp med å slepe det ubrukt hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 19. januar 2006 #10 Del Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer så mye! Synes lista di var bra, jeg, vi drar jo alltid på altfor mye liokevel, men har noen få tips; * Et større strandteppe til bruk når dere er på ei strand for dere selv, ikke like greit med sand alle steder.. * Finsko til kvelden når dere skal ut å spise * Førerkort (evt. mannens) til leie av mc (eller bil?) * Et litt vidt skjørt så du kan sitte ** han selv om det kommer folk forbi (det har du vel pakket, men minner deg på det likevel, kjek å ha..) Unødvendig å ønske deg god tur, men gjør det likevel! Lykke på reisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå