AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 En jeg kjenner er plaget mye med helsen pga det han mener er langcovid. De siste ukene, sterke smerter i ryggen, og nylig trykk i brystet og hoste. Får ikke sove om natta pga dette. Paracet hjelper ikke. Han er redd når han hører om andre som har dødd av langcovid. Vil ikke til lege. Noen som vet hva man kan gjøre? Vil dette bare vare og vare, dere som har opplevd langcovid? Anonymkode: b6714...ba7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Det er lite man kan gjøre for noen som er syk og ikke vil til lege. Han er voksen og da må han ta ansvar for helsen sin selv. Sterke smerter i ryggen er vel ikke tegn på long covid, det høres mer ut som lungebetennelse. Anonymkode: 9807f...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Jeg har long covid og mine symptomer er utmattelse, hjernetåke, hjertebank, kognitive vansker, klarer ikke å trene kondisjon, dårlig hukommelse, konsentrasjon og uklart syn. Hvis han ikke vil til lege er det jo ikke så mye han kan få hjelp til da. Han blir iallfall ikke bedre av å ikke ta kontakt med helsevesenet for å utelukke andre ting. Be kompisen din melde seg inn i fb gruppen "Long covid Norge" for å komme i kontakt med andre som sliter med bivirkninger. Der får han masse tips om hva som hjelper andre. Anonymkode: 81c6a...ab6 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Uansett hva han feiler - med de symptomene han har bør han til lege raskt! Anonymkode: a51b2...cc1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Ubehandlet lungebetennelse kan man dø av. Anonymkode: 96d71...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå