AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Vi har jobbet sammen i 2 år, og jeg har likt henne ekstra godt fra første gang. Jeg er godt gift kvinne. Har vel først nå skjønt at jeg er bifil. Jeg og kollegaen er gode veninner, vi har en utrolig fin kjemi. Hun har nok sagt ting som kan virke flørtende kanskje, men tror nok hun bare ser på meg som en god Veninne. Hun har sagt til meg at hun også er bifil, og kunne tenkt seg sex med en dame, men hun er jo tro mot sin mannlige samboer som hun også har 1 barn med.. Jeg kjenner jeg må passe meg for å ikke vise henne hva jeg føler… jeg blir nesten litt lei meg fordi jeg tenker det ikke er gjensidig utover vennskap. Vi hadde aldri passet sammen i et forhold på sikt, bare så det er sagt. Uaktuelt er det også. Hun er bare så nydelig og utrolig tiltrekkende og fin å prate med. noen råd? Anonymkode: 7e87e...6e0
Magwen Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Hadde jeg vert deg så hadde jeg vert ærlig mot henne. Sagt du også føler tiltrekning mot damer. At du synes hun er ei spennende og søt dame. Si at du ikke har hatt sex med annen dame, har lyst å prøve. At du vil prøve det ut med ei du føler deg trygg på. Spør om dere kan ta ett vinglass sammen. Gi henne kompliment og vis at du setter pris på ho. Tror det vil gå bra og at dere vil få mange deilige hyrdestunder sammen 😊🥰💖
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Magwen skrev (3 minutter siden): Hadde jeg vert deg så hadde jeg vert ærlig mot henne. Sagt du også føler tiltrekning mot damer. At du synes hun er ei spennende og søt dame. Si at du ikke har hatt sex med annen dame, har lyst å prøve. At du vil prøve det ut med ei du føler deg trygg på. Spør om dere kan ta ett vinglass sammen. Gi henne kompliment og vis at du setter pris på ho. Tror det vil gå bra og at dere vil få mange deilige hyrdestunder sammen 😊🥰💖 Hadde vært fint for dem det, hadde det ikke vært for at de begge er i andre forhold 😅🤷♀️ Anonymkode: 2ca87...384 1 1
Magwen Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde vært fint for dem det, hadde det ikke vært for at de begge er i andre forhold 😅🤷♀️ Anonymkode: 2ca87...384 Blir regnet som utroskap om de innleder ett sexult forhold. Men for å få ett svar så hadde jeg vert åpen på det til venninnen. Hun har sagt hun er bi og det kan være ett hint at hun ønsker sex med ei dame. Vi sier ikke det til våre arbeidskolleger om vi ikke er trygge og ønsker å prøve ut ting.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Vi er fortrolige… jeg vil tro ingen av oss vil være utro… jeg trenger ikke å være utro heller, men er pirrende med litt «tilfeldig» kroppskontakt - som vi av og til har… har sittet inntil hverandre helt tett ved et par anledninger, men jeg ANER jo IKKE om hun kjenner på de samme sitrende følelsene som jeg kjenner på … 🫣 trolig ikke… Anonymkode: 7e87e...6e0
Hannah80 Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Dette hadde jeg holdt helt for meg selv. Opplevd selv at et par kvinner jeg anså som kun venner, har fortalt meg om sin forelskelse. Det var så absolutt ikke gjensidig, og det blir veldig rart etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå