AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Kvinne her, har innsett at jeg er bifil eller i det minste tenner seksuelt på kvinnekroppen. Jeg har jo lært tidlig at store pupper er viktig. Personlig synes jeg det mest attraktive sånn kroppslig er en god rumpe, deilige lår, sånn passe slank mage. Puppene er underordnet dette… Anonymkode: 29ef9...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Størst er vel ikke best? Passelig stor i forhold til kropp tenker jeg. Personlig har jeg en forkjærlighet for pupper, men om ræven mangler fullstendig er jo det litt turn off det også. mann Anonymkode: 1961e...7f1 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Ingen av delene. Foretrekker atlestiske, slanke kvinner. Kan godt ha små pupper. Anonymkode: 9cd19...26b 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Jeg, som kvinne, finner pupper estetisk vakre. Spesielt medium store (B-D), runde med litt heng, markerte areolaer og utstikkende brystvorter. Jeg finner det virkelig vakkert. Silikonpupper er derfor sjeldent pene. Alt for store pupper med mye heng eller veldig små spisse tiltaler meg heller ikke. Mannen min foretrekker rumpe over pupper. Store runde rumper liker han veldig godt, men ikke typ Kim Kardashian ei heller veldig veltrent eller overvektig. Naturlig rund rumpe bestående av både muskler og fett. Anonymkode: c5213...522 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen av delene. Foretrekker atlestiske, slanke kvinner. Kan godt ha små pupper. Anonymkode: 9cd19...26b Egentlig litt sånn ja. Eventuelt mer rumpe. Slank pæreformet lissom. Anonymkode: 26578...b11
Kipling Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Helt enig, rumpa er det viktigste og som du sier det er ikke bare rumpa i isolasjon. Stor spretten rumpe med matchende lår og hofteparti, inkludert magen og korsryggen, som må passe til rumpa. Om det er flott nok og ansiktet er pent, så bryr jeg meg genuint ikke om puppene, så pass lite at jeg faktisk ikke legger merke til det en gang. Møtte en jente som hadde fantastisk kropp, og husket henne som deilig og kurvete, når jeg møtte henne andre gang var jeg overrasket over at hun hadde pupper som så ut som myggestikk, for jeg hadde geniunt ikke lagt merke til dem engang første gang. Hjernen min bare registrerte henne som kurvete og deilig, og puppene ble såpass oversett at jeg ikke engang la merke til at hun var omtrent helt flat. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Fin rumpe er viktig, men uproporsjonal kjemperumpe er ikke ikke attraktivt. Det var trendy en stund, men er fullstendig ut nå. Store pupper går derimot aldri av moten:) Anonymkode: 9f21f...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 Er mann og foretrekker små pupper og stor rumpe. Anonymkode: c3a0d...ea5
Even Tuell Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Foretrekker "passe". Rumpe nok til å holde godt tak i, men ellers med måte. Pupper som er en passe håndfull er perfekt. Og heller mindre enn større.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 Jeg liker pupper og rumpe. Uavhengig av størrelse. Jeg er lesbisk. Damekropp er digg uansett. Jeg er mer opptatt av det mellom ørene. Anonymkode: 2c236...a16 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 En snill og god person er det viktigste. Og helst en normal kropp. Trenger ikke pupper eller rumpe med eget gravitasjonsfelt. Anonymkode: 26ce8...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 Når jeg er forelska så får personen kos på magen, også om den er litt ekstra rund. Når jeg elsker noen elsker jeg også magen fordi det er magen til min kjære. Den får blikk og kos uansett. Er nok ekstremt monogam av meg da, og bryr meg ike om hva som er mest sexy, det som er sexy er at det er magen til min partner. Er det en annens mage så ofrer jeg ikke et blikk selv om den skulle skulle hatt mega six pack. Anonymkode: 48655...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 Da må eg si pupper, silikon pupper! Dem fineste eg veit om er Victoria June sine før hun tok vekk mye av dem. Søk på henne å se! Anonymkode: 3b47d...ade
Enmanelskeråhate Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ingen av delene. Foretrekker atlestiske, slanke kvinner. Kan godt ha små pupper. Anonymkode: 9cd19...26b 👍 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Skrevet 5. august 2023 Er liksom stort bra? Er hverken interessert i store hengende pupper eller en feit cellullit ræv. Om du mener hva man foretrekker av bra pupper og bra rumpe. Så velger jeg rumpe. En bra rumpe er en som er bygget på hip thrusts og rumenske markløft kombinert med definerte quads og hamstrings og definert midje. Det er selvfølgelig uansett en nedtur med pupper som ser ut som tomme plastposer eller bananer. Pupper skal helst være faste og holde seg oppe av seg selv, og da er alle størrelser ok Anonymkode: f4cc1...eed
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #16 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kvinne her, har innsett at jeg er bifil eller i det minste tenner seksuelt på kvinnekroppen. Jeg har jo lært tidlig at store pupper er viktig. Personlig synes jeg det mest attraktive sånn kroppslig er en god rumpe, deilige lår, sånn passe slank mage. Puppene er underordnet dette… Anonymkode: 29ef9...6ad Pupper er underordnet det meste. Kunne knapt brydd meg mindre om pupper. Eneste gangene jeg har gjort meg spesifikke tanker om en kvinnes pupper, er om de er veldig store. Det er turn off. Anonymkode: 02302...386
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #17 Skrevet 5. august 2023 Stor rumpe, definitivt. Pupper er egentlig ikke så viktig, selv om det kan være en fin bonus Anonymkode: aee2c...350 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #18 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg liker pupper og rumpe. Uavhengig av størrelse. Jeg er lesbisk. Damekropp er digg uansett. Jeg er mer opptatt av det mellom ørene. Anonymkode: 2c236...a16 Enig, men det er utrolig deilig med rumpe da. Størrelse eller formen på den spiller ingen rolle. Synes den er deilig uansett om jeg liker dama den sitter på 😊 Anonymkode: 970c0...5b3
Søkende mann Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 Fin stram rumpe og en håndfull bryst eller proporsjonerte kurver. Alt har sin sjarm men personligheten er viktigst.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Skrevet 6. august 2023 Stor rumpe; gjerne med et snev av cellulitter. Små glatte rumper er kjedelige Anonymkode: 88b9c...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå