AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Strikkeoppskrift på engelsk, kan noen hjelpe meg litt på vei? Strikker denne strikkejakke (baby) Kan noen forklare pinne 2 her? Jeg har strikket pinne 1 ferdig, utfra hva jeg forsto, og har økt masketallet med 8, her. Men jeg skjønner ikke helt pinne 2, vrangsiden. Det jeg foreløpig forstår her er, strikke til en maske før markøren.... hva betyr delen fra: ... marker, pl. SM, pl, rep fra * tre ggr (jeg skjønner jeg skal repetere fra *). Hva betyr i utg.pkt disse forkortelsene? Det er ikke alt jeg finner av å google. Takknemlig Anonymkode: cc06a...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Er det pl eller p1 det står? Hvis det er p1, så er det i så fall en maske vrang, flytt maskemarkøren (SM=slip marker), strikk en maske vrang. P står for purl som er vrangmaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Skal prøve å oversette til deg: Strikk til 1 maske før neste markør, 1 vrang, slipp markør, 1 vrang. Gjenta 3 ganger. Strikk til enden. Legger ved video fra youtube om SM (slip marker). Anonymkode: 819e3...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå