AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Har gått endel ned i vekt den siste tiden (bevisst), og oppdaget i dag at jeg har masse små kuler øverst i magen, liksom ca i område ved mellomgulvet/mellom ribbein. Er dette vanlig? Eller bør jeg få sjekket det ut? Aldri kjent dette før Anonymkode: 400a1...a26 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 I huden liksom? Jeg er ganske tynn, kjente etter på meg selv og har også små kuler der. Er ikke bekymret. Synes du skal gå til lege bare for å få bekymringen din ut av verden❤️ Anonymkode: 057dc...7bd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Fettkuler? De fleste av oss har noen sånne, og etter vektnedgang blir de veldig tydelige. Anonymkode: 643a0...823 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Okei, takk for svar, da er det helt sikkert normalt! Man ser de ikke, men kjenner de godt når jeg klemmer og stryker hardt. -ts Anonymkode: 400a1...a26
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, takk for svar, da er det helt sikkert normalt! Man ser de ikke, men kjenner de godt når jeg klemmer og stryker hardt. -ts Anonymkode: 400a1...a26 Er du bekymret så går du til legen, det er bedre å gå en gang for mye. Anonymkode: 5a92c...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå