AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Vært sammen 1,5 år. Bor ikke sammen pga barn fra tidligere forhold hos både meg og han. Er sammen hverandre uke under barnefri. Jeg elsker fyren så mye at det nesten er litt flaut, nå har vi hadd barnefri 14 dager hver pga at barna er med andre forelder for sommerferie, jeg skal hjem på Mandag og har vondt i magen allerede. Missforstå meg rett: elsker barna mine og å være med dem også altså! Men jeg savner han så sykt mye, nå etter to uker sammen er jeg også blitt så vant til å være med han. Jeg er ellers ei selvstendig kvinne i 30 årene, god jobb, eier leilighet og klarer meg. Vært gift tidligere, skulle egentlig ikke gifte meg på nytt, men kjenner følelser for denne mannen som jeg aldri har kjent på før, har lyst til å både fri og planlegge en fin fremtid sammen. Og jada, det er mange av dere som sikkert tenker at ei kjærring i 30 årene ikke burde holde på slik og føle på slike følelser - men det er nå slik det er. Så, har dere noen tips til å savne han mindre? Anonymkode: 42976...efe 1
Miss91 Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Jeg er 32 og savner «min» like mye. Det gjør vondt inn i margen når jeg ikke ser han hver dag.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Miss91 skrev (1 minutt siden): Jeg er 32 og savner «min» like mye. Det gjør vondt inn i margen når jeg ikke ser han hver dag.. På en måte er det fint å høre at jeg ikke er alene om dette🙈 I og med at jeg har vært gift tidligere og pga alder, har jeg noen venninner som mente at jeg var fryktelig barnslig av meg som følte det slik. Anonymkode: 42976...efe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Du er sikkert en gammel prompis, neppe ei på 20 havner noen som helst Anonymkode: 7357e...217
Andro Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Vi er alle fjorten år og teite når vi er forelska, enten vi er seksten eller nitti. Alder har virkelig ingen relevans. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du er sikkert en gammel prompis, neppe ei på 20 havner noen som helst Anonymkode: 7357e...217 Hæ?😂😂 Anonymkode: 42976...efe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Tenkte på det samme sjøl. Men han jeg elsker slo opp i sommer, etter et år sammen. Jeg er 40 og absolutt like håpløs forelska som jeg var før. 😥 Anonymkode: cf06b...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå