Izaria Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei små bruder! Reiser jo på bryllupsreise med min kjære MANN på mandag, til Maldivene, og er nå i gang med planlegningen. Vil dere ikke være søte og hjelpe meg med hva jeg må huske på å ta med??solkrembikinisexy undertøy sommertopperskjørt og kjolerlette strandskosolhatt og solbrillerreiseapotektoalettmappepenger og passkamera, oppladerflybilletterlette bukser og genser mtp solbrenthetaloe verasarongerAnything else?? Endret 17. januar 2006 av Philippa
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Lette bukser og gensre i tilfelle solbrenthet..
Izaria Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2006 Gode idéer! Strandhåndkler har de visst på rommet!
Cupcake Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Hvis dere skal ha med dere kamera, har jeg hørt at det er lurt å ha med kvittering. Ellers kanskje de tror at det er noe dere har kjøpt der nede, og da må dere kanskje betale for å få det med dere hjem igjen. Moms/skatt/toll eller noe sånt. Husker ikke helt.
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 ...evt. mobiltelefon og lader dersom det skulle være behov for en samtale hjem? Jeg ville koblet helt ut, men kan være kjekt å ha i bakhånd!?? Hva med å veklse inn noen penger i riktig valuta så man har litt til å begynne med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå